... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

obchodna sekcia
 
Ma89tes
Autor témy
Príspevky: 72
Registrovaný: 10.12.2007

BMW e36 coupe chladic problem

Utorok, 17. Júna 2008, 14:54

Mam velky problem po naštartovani mi asi do 10 minut zohreje vodu na cervene poličko.Moze to byt tym ze tam nemam kryt na chladic a vrtulu?alebo prasknute tesneni pod hlavou?
 
fester
Príspevky: 154
Registrovaný: 23.3.2007
Kraj: Žilinský

...

Utorok, 17. Júna 2008, 14:59

tesnenie alebo hlava !!!!!!!!!
 
Užívateľov profilový obrázok
kenedy_e46
Príspevky: 636
Registrovaný: 2.7.2007
Bydlisko: Námestovo

Utorok, 17. Júna 2008, 15:05

tak tak nieco ztoho rychlo treba kuknut pokial nieje neskoro
 
Užívateľov profilový obrázok
Peppo
Príspevky: 2214
Registrovaný: 7.3.2007
Auto: TOYOTA PRIUS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW e36 coupe chladic problem

Utorok, 17. Júna 2008, 16:26

Ma89tes napísal:
Mam velky problem po naštartovani mi asi do 10 minut zohreje vodu na cervene poličko.Moze to byt tym ze tam nemam kryt na chladic a vrtulu?alebo prasknute tesneni pod hlavou?


moze byt aj chladic prasknuty.. syci? a fuci?
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Utorok, 17. Júna 2008, 16:31

nemusite mu hned praskat hlavy a chladice..

treba to najprv odvzdusnit !!

vyber odvzdusnovaci srob vedla nalievacieho vika, dopln vodu do plna po okraj az kym nebude z odvzdusnovaku vytekat voda bez bubliniek..
nastartuj, zapni kurenie, dolej este raz a potom to cele zavri..

neexistuje aby sa ti za 10 minut prehrial motor, iba vtedy ked nema vodu..

aj termostat ked sa pokazi tak na 95% ostane otvoreny a nezatvara, takze opacny efekt ako prehriatie..
aj ked je odidena visco spojka tak sa to na volnobehu neprehreje..
ak stracas vodu, musi niekde tiect prudom aby sa to po doliati prehrialo za 10 min..
ak je to tesnenie alebo hlava, pod vyfukom musis mat mlaku.. ale par kvapiek je vzdy vyzrazanych, to je normalne..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Ma89tes
Autor témy
Príspevky: 72
Registrovaný: 10.12.2007

Utorok, 17. Júna 2008, 16:37

BlackMW napísal:
nemusite mu hned praskat hlavy a chladice..

treba to najprv odvzdusnit !!

vyber odvzdusnovaci srob vedla nalievacieho vika, dopln vodu do plna po okraj az kym nebude z odvzdusnovaku vytekat voda bez bubliniek..
nastartuj, zapni kurenie, dolej este raz a potom to cele zavri..

neexistuje aby sa ti za 10 minut prehrial motor, iba vtedy ked nema vodu..

aj termostat ked sa pokazi tak na 95% ostane otvoreny a nezatvara, takze opacny efekt ako prehriatie..
aj ked je odidena visco spojka tak sa to na volnobehu neprehreje..
ak stracas vodu, musi niekde tiect prudom aby sa to po doliati prehrialo za 10 min..
ak je to tesnenie alebo hlava, pod vyfukom musis mat mlaku.. ale par kvapiek je vzdy vyzrazanych, to je normalne..



Oki skusim to.Diky
 
Ma89tes
Autor témy
Príspevky: 72
Registrovaný: 10.12.2007

Re: BMW e36 coupe chladic problem

Utorok, 17. Júna 2008, 16:38

Peppo napísal:
moze byt aj chladic prasknuty.. syci? a fuci?


Chladic je novy takze to nebude tym
 
Ma89tes
Autor témy
Príspevky: 72
Registrovaný: 10.12.2007

Utorok, 17. Júna 2008, 16:40

Chalani ked sa dava vzdy novy chladic treba to odvzdusnit?ak hej potom to bude tym

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní