Streda, 15. Októbra 2014, 17:32
co ja ti viem, tak turbomotory maju o nieco vecsie kompresne pomery a tym padom im viac vyhovuje viac oktanov, 95 som tanktoval do 323i co si povedzme je hodne stary motor, evolucne tak 20rokov avsak ten tvoj common railovy motor by asi rad videl 98+ palivo
taktiez, bolo by fajn zbehnut na origo diag, ale tam ani nezistis priamo chybu, skor len cez live data a plany by sa dalo prekopat k optimalnym hodnotam a tomu, co moze byt problem.
na n54 najskor odchadzaju tieto 3 veci cievky (jednu si uz menil najskor), vstreky, common railove cerpadlo, mozno by sa oplatilo podebatovat s majitelmi tychto motorov ci nenajdes spolocne priznaky, montoval sa do 1er, 3er a asi aj 5er, ale v prvych dvoch kategoriach tu je par ludi co si svoje uz "odzuli"
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov