do e30 sa seriovo nikdy nedavali M50 motory
. K m20 by sa mal vyjadrit niekto kto ma tie motory aspon trocha v laske, ja by som ich vsetky roztavil a narobil z nich pribory (jeden by som nechal aby sa nezabudlo aky mali krasny zvuk) . No ale k veci, prave koli tomu ze 95% m20 motorov su uz vyhonene vylietane polofunkcne vraky, swapuju ludia casto do e30 prave motory M50/M52. Zasa na druhu stranu m20 ked je cela zgeneralkovana s bez problemovou elektronikou atd tak tiez moze fungovat dlho a spolahlivo (aj ked ja som sa s tym stretol len zriedkavo). Takze moznosti mas asi take ze bud je ta m20 v tom dobra a budes mat stastie, alebo uz bude tiez vylietana a tam mas dve moznosti - generalka alebo swap za iny motor. Rozhodnutie uz je na tebe :) . Vyhody m20 - krasny zvuk, jednoduchost, rozobere a zlozi to kazdy kto vie pouzivat zakladne naradie, ked je v dobrom stave tak to aj dost slusne jazdi. Nevyhody -lamu sa vahadlá, odchadzaju rozdelovace, elektronika je uz zastarala takze casto sa kazi aj nieco v nej.