... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk

Užívateľov profilový obrázok
legaczi
Autor témy
Auto: E60 525d Auto
Kraj: Trnavský

Vysoka spotreba 525d automat

Utorok, 7. Októbra 2014, 18:54

Ahojte.
Koupil jsem 525d 2005 130kw automat....
Zere mi to 13 po meste a to jezdim jak deda....
Predtim jsem mel 2005 audi 1.9tdi 74kw.... 5 litru po meste...
Myslite ze to bmw bude zrat opravdu 13 litru?
Plus tam mam nejakej trojuhelnik oranzovej, to bude asi kvuli pdc senzoru ne protoze mi ho maj opravit tento tyden vypsalo mi to i na idrive.
Kdyz auto rano nastartuji tak se mi nezda ze jede na 6 valcu, spise 5-6 preskakujou... taky divny...
auto byl na diagnostice a nic nevypsalo.. byl jsem u dvou mechaniku a nic... auto ma najeto 138tisic mil coz je asi 220tis km... plus minus, vse origo... ziji v uk proto v mph...
Dekuji za rady a odpovedi.

bruno75
Kraj: Trenčiansky

Re: Vysoka spotreba 525d automat

Streda, 8. Októbra 2014, 08:40

Ahoj, si tu sice novy a to Ta ciastocne ospravedlnuje, ale nabuduce skus pouzit funkciu hladat.... :roll: :mrgreen:
O spotrebe chrochtavej (dieslovej) E60 525, 530, 535... je tu toho popisane tolko, ze dalsie reakcie uz povazujem za zbytocne.
Pozri si aj index tem (uplne hore v sekcii E60), tam najdes odpovede aj na otazky, ktore si este nepolozil :mrgreen:
To, ze 6valec ma v meste dvojcifernu spotrbu je asi normalne. Kolko Ti to zerie mimo mesta pri ustalenej jazde cca 60mph / 100 km/h? Tam by to malo klesnut na 6,5 a nizsie.
Spotrebu velmi ovplyvnuje DPF, takze ak ho tam mas, urcite treba dat zmerat ci a ako je upchaty a nasledne nejako poriesit. Mne precistenie DPF znizilo spotrebu o liter. Dalsia vec kaziaca spotrebu su termostaty, treba odsledovat teplotu motora a vadne termostaty vymenit.
Pokial ide o tu hlasku "tym trojuholnikom oranzovym", z tohoto popisu je dost tazke urcit co tomu je.... :mrgreen:
Skus to odfotit alebo podrobnejsie popisat...

Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Auto: G31 540i