Všetko vymieňate a stále nič

Treba urobiť poriadnu diag, teplotné čidla sa dajú ľahko skontrolovať, snímač vačky tiež, čerpadlá tiež, načo meniť to, čo nieje zlé, len preto, že vám nikto nevie spraviť poriadnu diagnostiku a povedať na isto, že sú v poriadku ??
Palivové čerpadlo- vynecháva motor, trhá.
Palivový filter- Robí to aj za studena ešte horšie.
Snímač vačky- nepôjde to. Snímač vačky riadi časovanie vstrekov. Veľa krát vyhadzuje diag a nieje zlý.
Snímač kľuky- tak isto, nenaštartuje sa.
Sviečky- auto by išlo, možno sem tam prdne a voľnobeh by bol zlý, ale auto ide. Ak by bola sviečka úplne zlá, tak diag vyhodí defekt na valci.
Indučky- robí to aj za studena a diag by vyhodila vadný jeden valec.
Váha vzduchu- stačí odpojiť a uvidí sa či to pôjde lepšie.
Teplotné čidlo- stačí odpojiť, ak je zlé, auto pôjde lepšie. Na diag sa dá pekne pozrieť hodnota od studeného motora až po jeho zohriatie.
Zlá kostra motora- vypíše CAN zbernicu, alebo niečo s uzemnením- sporadická.
Voľnobežný ventil- reguluje voľnobežné otáčky, s výkonom to nemá nič spoločné.
Podtlakové hadičky- bude nepravidelný voľnobeh, pri brzdení, vyradení rýchlosti, to môže skapať.
DISA klapka- stačí ju odpojiť za studena a jazdiť, ak nastane potenciálny rozdiel vo výkone, tak ani tam nieje chyba.
Vstrekovač- Ukáže diag ako defekt na valci, čiže tiež sa dá ľahko zistiť.
Lambdy- tie až tak moc neovplyvňujúci vstrekovače(len dokoriguvávaju mg/paliva na vstrek), ak by boli zlé, vyhodí ti ich diag, ale motor ide normálne.
Katalizátor/y(slabá priepustnosť)- tie spôsobujú stratu výkonu, hlavne keď sa zohrejú(väčšia rozťažnosť).
Ja osobne by som asi zmeral kompresiu na valcoch. Ak to má aj zle štarty za tepla. Tak isto regulačný ventil tlaku paliva. 316,318i(M43) ho majú na rampe, 320-330i(M52, M54) ho majú už na pal. filtri. Tak isto treba pozrieť pal. čerpadlo, ale nestratí to len výkon, muselo by to aj trhať pri akcelerácii.
Veľa šťastia prajem...