... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
lem0n71
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 9.5.2014
Kraj: Nitriansky

núdzový režim - výpis z diagnostiky

Pondelok, 21. Júla 2014, 19:43

Ahojte,

mám problém s E39 530i 9/2000, motor mi hádže do núdzového režimu (Engine failsafe prog), ide max do 2000 otáčok, maximálna rýchlosť 90km/h
Od začiatku mám podozrenie, že to spôsobuje plynový pedál, a to mi vlastne diagnostika aj potvrdila.
Čakám na náhradný, tak zatial budem riešiť tie ostatné chyby čo vyplul BMW Scanner.

DME -> 7B/72 - Signal, characteristic map cooling, short circuit to negative or open circuit
73/F8 - Adaptation, engine throttle, voltage values at lower mechanical stop - adaptation not permitted
Shadow-memory:
7B/72 - Signal, characteristic map cooling, short circuit to negative or open circuit
73/F8 - Adaptation, engine throttle, voltage values at lower mechanical stop - adaptation not permitted
5A/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5C/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
5D/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative

ABS -> 76/FF - Status DME internal error

Myslíte si, že ma hádže do núdzového kvôli tomu pedálu, alebo kvôli tomu ABSku?
Kontrolka DSC svieti.

Všetky ostatné chyby sú "Short circuit to negative", znamená to, že mám zlé ukostrenie?

Vopred díky za pomoc.
 
PetoK
Príspevky: 9940
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Pondelok, 21. Júla 2014, 20:01

Mas zrejme vadnu EML skrtiacu klapku, a nie pedal... poloha klapky musi byt 100% dobre snimana, su tam 2 potenciometre proti sebe... ak to zlyha, motor spadne do nudzoveho rezimu.. uz som to menil viackrat.
 
lem0n71
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 9.5.2014
Kraj: Nitriansky

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Pondelok, 21. Júla 2014, 20:23

Peto,
práveže mi bolo povedané niečo v tom zmysle, že ten pedál je u 530i elektrický, že to nieje ako u starších motorov.
Ale možno som to iba zle pochopil.
 
PetoK
Príspevky: 9940
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Pondelok, 21. Júla 2014, 20:25

Samozrejme ze ano, lenze prave ta skrtiaca klapka v sani je potom ovladana elektronicky, a tam je problem... aspon podla tej diag... tu klapku ovlada samotna RJ motora, DME a musi mat stale korektne snimanie polohy, aby vedela ako je natocena, resp.otvorena...
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Pondelok, 21. Júla 2014, 22:52

Peto ma pravdu,pred dvomi tyzdnami som to riesil na 525i.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Utorok, 22. Júla 2014, 19:48

Ja toto iste riesim na 323ci uz rok ! Kua. 2 x vymenena skrtiaca klapka
Tiez furt pise polohu plynoveho pedalu a skrtiacu klapku.

Uz mi ostava len vymena kablovacky
 
lem0n71
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 9.5.2014
Kraj: Nitriansky

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Utorok, 22. Júla 2014, 20:27

A ešte by som vás poprosil, ak niekto poznáte nejakého šerifa na repas RJ ABS, mohli by ste mi naňho dať kontakt.
Ideálne západné Slovensko, no neni problém ju prípadne poslať poštou.
 
lem0n71
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 9.5.2014
Kraj: Nitriansky

Re: núdzový režim - výpis z diagnostiky

Nedeľa, 27. Júla 2014, 15:45

Ahojte,

problém vyriešený. Po odmontovaní klapky sme zistili, že predošlý majitel namontoval tú klapku naopak - ten krúžok.
Po prehodení do správnej polohy auto už ide normálne, neni to ešte na 100%, ešte je tam pár vecí čo treba vymeniť.

Teraz chvílu pojazdním, potom to pichnem na diagnostiku znova a uvidíme, čo sa ešte objaví.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných