... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

bmwtt.sk
 
Komo
Autor témy
Príspevky: 25
Registrovaný: 23.5.2008

5ka - 2.8i

Piatok, 23. Mája 2008, 21:50

Zdravim.
Vopred sa ospravedlnujem za to, ze nemam prestudovane forum.

Teraz k veci.

Bratranec si kupil svoju prvu karicku. Je to jazdeny Bavorak, 2.8i 6V. (r.v 1997)
Auto jazdi celkom slusne, akurat sme narazili na jeden problem.
Pri cca 5000 - 5500 otackach zacne auto zadrhavat, ako keby siel motor v nudzovom rezime (ja sam mam vectru, tam je nudzovy rezim kolo 4000).
Kontrolka motora nesvieti (nevylucujem ze chyba ziarovka).
Auto ide v pondelok do servisu na obhliadku atd. takze to osobne nevidim ako problem, prakticky som sa len chcel spytat, ci sa uz niekto s tym stretol, pripadne ci sa da aspon priblizne takto "na sucho" bez diagnostiky urcit porucha.

Za odpoved vopred diky
 
Užívateľov profilový obrázok
Peppo
Príspevky: 2214
Registrovaný: 7.3.2007
Auto: TOYOTA PRIUS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 23. Mája 2008, 21:57

oprava... baworak nieje V6 ale R6
V6 je do Vecka
R6 je radovy...

tajny tip - palivove cerpadlo, pumpa.... spinavy vzduchovy filter, vaha vzduchu... diagnostiku skus
 
Komo
Autor témy
Príspevky: 25
Registrovaný: 23.5.2008

Piatok, 23. Mája 2008, 22:06

Dik za vyjasnenie, ale za slovicka sa hadam chytat nejdeme.
Dik za tip, urcite to poslem dalej....
Ak by mal este niekto nieco k tomu...tak sem s tym..
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Piatok, 23. Mája 2008, 23:38

Komo napísal:
Dik za vyjasnenie, ale za slovicka sa hadam chytat nejdeme.
Dik za tip, urcite to poslem dalej....
Ak by mal este niekto nieco k tomu...tak sem s tym..


To moze byt velmi vela alternativ, trebarz - napriklad nadtrhnuta membrana ventilu regulacie tlaku paliva.... alebo lambda na odchode apd..... hodte to na diagnostiku, lebo bez nej mudri nebudete
 
Užívateľov profilový obrázok
Ferinoza
Príspevky: 221
Registrovaný: 6.5.2008
Auto: E90
Kraj: Žilinský

Sobota, 24. Mája 2008, 09:29

Peppo napísal:
oprava... baworak nieje V6 ale R6
V6 je do Vecka
R6 je radovy...

tajny tip - palivove cerpadlo, pumpa.... spinavy vzduchovy filter, vaha vzduchu... diagnostiku skus

noo este by som skusil palivovy filter :wink:
_________________________________________________-
EX-
Hyundai accent 1.5i
Peugeot 307cc 2.0i (shit)
:) E46 320d
:) E39 540i (Oo-ooo)
:) E39 530d touring
 
Užívateľov profilový obrázok
Ferinoza
Príspevky: 221
Registrovaný: 6.5.2008
Auto: E90
Kraj: Žilinský

Sobota, 24. Mája 2008, 09:35

no ale inak asi 3 tyzne dozadu som mal rovnaky problém na E39 530d tiež mi siel len do 3000 a dosť výkon mal turbínu zoplo vsetko tak jak malo a nakoniec bol problem v pretlakovom ventile ktroy ti udrzuje tlak v palivovej sustave medzi filtrom a vstrekovacim cerpadlom bol pokazeny a prepustal uz pri nizsom tlaku takze na velke otacky to nemalo dostatocne vela paliva .... ale to je diesel neviem ci je nieco podobne aj v benzinovej sustave
_________________________________________________-
EX-
Hyundai accent 1.5i
Peugeot 307cc 2.0i (shit)
:) E46 320d
:) E39 540i (Oo-ooo)
:) E39 530d touring
 
foxik666
Príspevky: 590
Registrovaný: 17.5.2008
Bydlisko: Bratislava

Utorok, 3. Júna 2008, 22:33

pepoo....on nenapisal V6 ale 6V myslim ze tym myslel 6valec... :?
 
Užívateľov profilový obrázok
Peppo
Príspevky: 2214
Registrovaný: 7.3.2007
Auto: TOYOTA PRIUS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 4. Júna 2008, 07:28

foxik666 napísal:
pepoo....on nenapisal V6 ale 6V myslim ze tym myslel 6valec... :?


ked sa uz tahame za slovicka...
vo vseobecnosti sa oznacuju VALCE ako V6, V8, V12 pripadne R6, a
VENTILY ako 6V, 12V, 24V a podobne...

cize spravne je to R6 24V - radovy 6 valec 24 ventilov (4ventily na valec(


hauk...

ale toto jeho problem asi nevyriesi...
 
Užívateľov profilový obrázok
pysta
Príspevky: 150
Registrovaný: 12.8.2006

Streda, 4. Júna 2008, 09:26

Kolko to ma nabehanych km? Na volnobehu sa da vytocit do obmedzovaca? Robi to na kazdy benzin?
Kazdopadne by som riesil najprv lacne zakladne veci ako sviecky, vzduchovy a palivovy filter, pak diagnostiku ci nieco nevyhodi.
Tieto motory ale mali problemy s ohoblovanymi vackami, a prejavuje sa to presne ako popisujes. Ak mas 250tkm a viac, vychadzal by som z toho ze vacky su po smrti
A na slovickarenie sa vyserte, nikomu to nepomoze
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Streda, 4. Júna 2008, 10:03

Peppo napísal:
ked sa uz tahame za slovicka...
vo vseobecnosti sa oznacuju VALCE ako V6, V8, V12 pripadne R6, a
VENTILY ako 6V, 12V, 24V a podobne...

cize spravne je to R6 24V - radovy 6 valec 24 ventilov (4ventily na valec(


hauk...

ale toto jeho problem asi nevyriesi...


Este k tomu offtopicu pridam ze ak je v avize inzerat "Predam trabant 12V...." ze sa nejedna ani o 12-ventil a ani o 12-valce, ale o auto s 12Voltovou elektrickou sustavou (kedze prve trabanty mali len 6 voltov).
A k tomu este jeden vtip: Viete preco sa otaca trabant na luke dokola? Lebo ma pribuchnutu travu v dverach.
Tolko odomna, s pozdravom airbone.
 
BMWpositiv

Streda, 4. Júna 2008, 10:53

airbone napísal:
Este k tomu offtopicu pridam ze ak je v avize inzerat "Predam trabant 12V...." ze sa nejedna ani o 12-ventil a ani o 12-valce, ale o auto s 12Voltovou elektrickou sustavou (kedze prve trabanty mali len 6 voltov).
A k tomu este jeden vtip: Viete preco sa otaca trabant na luke dokola? Lebo ma pribuchnutu travu v dverach.
Tolko odomna, s pozdravom airbone.

...kua-boa, tak to som sa zasmial... :lol: :lol: :lol:
...to by bola silná káva mať tak Trabant 12-valec... =D> =D> =D>

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných