... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Autor témy
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Dieslovy motor vs. kratke trate

Nedeľa, 8. Júna 2014, 22:05

Motor: Preslavena super kvalitna Toyota 2.2 D4D r.v. 2008.

Auto kupovane na SVK v Toyote, kde bolo cely cas servisovane podla predpisanych servisnych intervalov. Auto zralo cca 1,5 litra oleja do vymeny od zaciatku, co bolo podla garancnych technikov z Toyoty v norme a v tabulkach. 130 tis. najazdenych km, posledne 2 roky kratke trate, do 20 min po meste.

Symptom: Nekuri, mizne voda, tlakuje expanzku...tak sa to teda rozobralo a posudte sami:

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Hlava este len ide na tlakovu skusku. Videli ste uz niekto nieco take ? Tie motory sa vraj velmi nepodarili, no ale zaruku to vydrzalo. Kazdopadne rada pre vsetkych, ruky prec od tychto motorov, resp. hned po skonceni zaruky predavat. Tie normy kolko to ma zrat oleja je na smiech. Ma to tak na novych motorch aj BMW ?
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Nedeľa, 8. Júna 2014, 22:48

Budes prekvapeny ale normy su bezne aj liter na tisic km.
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1104
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Pondelok, 9. Júna 2014, 08:41

Nespravny sposob jazdy moze zabit akykolvek motor. Okrem toho japonci diesle nevedeli vychytat peknych par rokov a este stale maju s nimi problemy - ziarivy priklad je tragedia s nazvom 2.2 D-CAT 130kW. Ale ako majitel 2ks Toyot a dalsich 4ks sluzobnych za poslednych 18 rokov ti mozem zodpovedne povedat, ze do roku vyroby cca 2005 (odkedy zacali setrit aj oni) to boli najkvalitnejsie auta pod slnkom.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Pondelok, 9. Júna 2014, 08:59

mam par dotazov

ten valec je tak vykusany?
to kruto zakarbonovane je sanie?
od coho je to zatecene? chladiaca?
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Pondelok, 9. Júna 2014, 10:00

Takto zasraty motor z vnutra nemam ani na 52 rocnom zetore:)))
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Autor témy
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Pondelok, 9. Júna 2014, 10:41

Jaro:

1. Vykusane, ja sa cudujem ze sa to nezadrelo, mozes vidiet aj skvarky z vody co sa tam liala
2. Ten komin so sadzami je zial sanie, fakt brutal, dychat to muselo ako astmatik. Ale aj vyfukove je ako komin v USS.
3. Zatecene od chladiacej, zralo to vodu poslednych par km pred rozobratim

Dnes som pocul nazor od cloveka z fachu (ale Ford, nie Toyota) ze co sa cudujem, ved zaruku to vydrzalo a tym padom aj zivotnost. Toto je vraj normalne. Taktiez je pre vyrobcu vyhodnejsie dat do tabuliek vyssiu spotrebu oleja, ked ma otestovane ze to zaruku vydrzi. A o vyhodnych zmluvach z dodavatelmi oleja pocas servisneho obdobia ani nehovorim :roll: Ja o tom viem a vidim to kazdy den, kedze pracujem s OEM, ale este som nikdy nevidel ziadny BMW motor, ani dieslovy takto zasraty. Ani neviem ze by nam to zralo vodu alebo olej a to tu mame inych mestskych dizlakov :-"
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Pondelok, 9. Júna 2014, 12:05

ako mal som dost ked kolega menil na konkretne tomto type motora vstreky - idu tam denso nie bosh - cena po tom co obsukal pol firmy mu vysla na 7xy euro za kus, spolu s vymenou ho to vyslo na +-2800e.
beriem ten ekoterorrizmus, ze mu to v priblizne rovnako velkom aute ako 530d (e39) zere o liter menej, pricom je to troska lahsie auto a vykonovo je natom tak isto ale aj ked budem menit vstreky, tak mna vsetky spolu vyjdu tolko co jeho stali 2.
ked som videl moj motor bez ventildekla a toto, tak je to akoze fuu rozdiel (btw otvoreny som ho mal pri 300t, uz mam +20t)
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Utorok, 10. Júna 2014, 07:46

Nevidim tam nejake opotrebenie povedanymi kratkymi trasami, proste hnoj motor ked vsetky gufera tecu pri 130 tis. tak to potes, to ani nema co robit s navrhom, ale s pouzitymi materialmi. Sanie pekne, ale za to tiez jazdny styl moc nezodpoveda, to je uzasne EGR, a asi to moc nevymysleli, takto obvykle vyzeraju pol milionove TDIcka, ale aspon im netecu gufera, a prdnute tesnenie je rarita.
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Autor témy
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Utorok, 10. Júna 2014, 09:43

Su aj dnesne TDI-cka take drziaky ? Repas vstrekov, turba a ides dalej pol miliona km ?
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Utorok, 10. Júna 2014, 10:05

a k tomu druha hlava. vstreky stoja dost penez, na PDckach sa zodieraju vacky (lebo 30 000km je in) a hlavy su z blata.

velmi recently sme mali dve 2,0. na jednom sa vylomil kus hlavy okolo stoftu na ktorom drzi napinak (najprv sa uvolnoval stift, v ramci very low cost sa tam dal vacsi zavit ze sak mozno to vydrzi (tak si prial majitel) a po par tisic sa cely ten kus hliniku vylomil), kratko na to dalsi na ktorom sa ten stift ustrihol
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Utorok, 10. Júna 2014, 12:38

Dnesne samozrejme nie, ved co je dnes drziak.. ale 130 tis to da bez prehovarania urcite. :D
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Autor témy
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Utorok, 10. Júna 2014, 14:46

Zaruku to podrzi, potom sup nove. :-({|=
 
Užívateľov profilový obrázok
slevin
Príspevky: 1857
Registrovaný: 29.4.2010
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Senec

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Utorok, 10. Júna 2014, 15:08

Na valcoch nevidim ziadne extra opotrebovanie.
Bordel v sani je z egr ventilu, napr u citroenu ceklom bezne vyzeraju takto motory.
M36R
F11 525xd
next car: radical sr3
skr 2:33.847 onboard
 
Užívateľov profilový obrázok
Patricius
Príspevky: 1176
Registrovaný: 11.9.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: mám

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Utorok, 10. Júna 2014, 15:20

Tie sadze mi pripomenuli sporák u nás na chalupe na ktorom sa aj v zime kúri, keď chceme aby to tlelo čo najdlhšie a privrieme vzduch. Boa, pekný humáč. Bráško mal do šróba rozobraté TDSko po asi pol mega(možno viac), ale to sa všade lesklo.
Len taký môj postreh, ešte som nestretol v meste ani jednu naftu, ktorá by točila viac ako "1000" otáčok...ČESŤ výnimkám. Takže isto priložilo ruku k dielu aj égerko...ale takýto hnoj? Pána... ](*,)
[E61 525dA] ex
[E39 530dA] ex
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Dieslovy motor vs. kratke trate

Utorok, 10. Júna 2014, 22:38

Striedu toho ventilu a podmienky otvorenia si stanovi vyrobca, takze za takto zahnojene sanie nesie zodpovednost, ci je to zamer z pohladu servisovania, alebo snaha dosiahnut emisne limity neviem. Inak nielen mestska jazda v nizkych otackach v style na dochodcu toto robi.. na dialnici pri konstantnej rychlosti je otvoreny naplno stale.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných