To Mato_To: Tak tak, najcitelnejsie je to prave po zahriati a naslednom parkovani, lepsie povedane takmer nikdy nemam tak kratku cestu aby auto bolo este nezahriate a ja parkoval...
Kazdopadne ta SW situacia bola vraj riesena len pri nasledovnych modeloch:
E46 M54, 325i with MS43 from 9/00 to 3/03
E46 M54, 325xi with MS43 from 8/01 to 12/04
E46 M54, 330i with MS43 from 5/00 to 3/03
E46 M54, 330xi with MS43 from 8/01 to 12/04
E53 M54, X5 3.0i with MS43 from 3/00 to 9/06
Urcite podozrenie este mam na katalyzator, prave z dovodu toho poklesu otacok obcas chyti vyfuk urcitu rezonaciu a z pod auta ide zvuk jak klince v kovovom vedre. Vsetky hlinikove odtienenia som kontroloval a prichytil a rucnym trasenim s vyfukom som zdroj nenasiel...
Je iny sposob ako zistit ze ja KO ako jeho vykuchanim?

EDIT: Dnes ked som znovu pripojil vahu a znovu nastartoval a vyrazil, zazil som svoj motor ako vymeneny, plny zivota, bez kolisania otacok, rychlo reagujuci na plyn/medziplyny...
Ma pre toto prosim niekto nejake vysvetlenie? Ja chcem aby fungoval tak vzdy!!!
Po dalsom nastartovani bolo po euforii a bol naspat stary znamy...