prvé čo ma pri tejto téme napadne je ...má to zmysel?
ešte moje prvé BMW ked som to tu silno intezívne prežíval bolo BMW E46 320d 100KW pred facelift rok 98...
časom keď som sa povozil, niečo porobil a pomenil nastal čas zmeny, nie kvoli autu ale kvoli situácii. Prišiel čas na rodinu.
Nečakane ale vývoj nezastavíme :). Touring bola cesta, v tej dobe...cca 2009 išli ročníky 2001-2003 za prijatelný peniaz. No ako každí SLOVAK tak aj ja som sa snažil čoto pre seba a rodinu ušetriť no kopromis pre inú automobilku ako BMW nebol možný. Našiel som som jeden slušný Touring v oblubenej motorizácii 142kw manual a vybava pomerne slušna, oku extra neladil a KM hned na oko nesedeli. Nebudem sa hrať na pána KUPCU...velmi mi pri kúpe pomohli a cenu zrazili chalani z JEBEXU...2 mená skurvené mená

...kauf tisícročia bol na svete. Auto mám dodnes a pamätám si prvú jazdu na ňom ako by to bol včera. Vtedy som pochopil prečo je 5 a rada vyšie ako nejaká 3 a 1 er. Limo a comfort za pár šupek. Mohol by som si kupiť E60 alebo niečo podobné. MOJE peniaze niesu len tak z nejakej FKT alebo fikcie. Za každé Euro stravim nejaky čas v práci a prídem o čas v rodinom kruhu. Keby som vedel ospravedlnit jedno E času nestravene v pravy čas s rodinou tak by som to robil stále, ale to nejde. Preto som našetril pre NÁS. A rozhodoval medzi E30 cabro lepčí stav či E21. Nikde nič. Jedna tríca v 2.5i stav super ale pán neochotný. Niečo niekde kuk a pomotať. Nemám času jako husa klasu. CHvala pánu Bohu, dodnes predava asi dovod jasny. Vstupil na scénu model 2002, a to vďaka mojej svadbe a 11 ročnemu vzťahu a 3 ročnej dcérke. Kamarát zapožičal E10 1602 face v lux stave na fotenie a jazdu na hostinu.
Ak ste niekto mali niekedy husiu kožu z nejakeho momentu tak my sme ju mali plnych 20 km na miesto hostiny. Už vtedy som cítil že tadialto by mohla moja cesta viesť u BMW dalej. Post ktorý som dosiahol pri E39 bol predčasne precenený a ide sa do inej dimenzie...
Hladal som a našiel, auto je z Nederlandu...prvá evidencia 07.04. 1972
Model E10 2002 2.0i zatial s LPG ale pred evidenciou na SVK odstranim
pred face, 90 percent vecí a stav povodny, v podstate pred renováciou. Moja idea je JAZDIŤ a JAZDIŤ
každemu by som doprial ten priblblý úsmev pri jazdne na tomto skvoste
