Štvrtok, 24. Apríla 2014, 21:26
1. Pojdes na urad s certifikatom aky mas, pravdepodobne bol kupeny u nejakeho predajcu diskov. Da sa to zapisat aj s nim ale niekde vyzaduju aby si si disky doniesol, popripade aby si mal fotku diskov so zaberom na KBA cislo. Niekde tieto veci nepotrebuju a zapisu ti to.
2. Zaplatis 60 za certifikat z BMW a zapisu ti OKREM 17tok aj 16 a 18 (ak nemas) a vsetky rozmery, ktore na to auto mozes dostat, takze by som siel touto cestou. Tusim, ze tam budu aj 18tky. Pre Teba je tato alternativa vyhodnejsia pretoze zapises viacero rozmerov. Na 19tky ti uz BMW schvalenie neda, tie sa davali seriovo len na M3. 19 sa da zapisat cez certifikat, aky mas, cize bud na kupene alebo fiktivne kupene disky.
Poplatky su male, nechas tusim 5eur na DI. Tam ti vezmu certifikat, prefotia si TP a poslu ta domov. Potom ti zavolaju, prides si pre novy tp a s nim pojdes na policiu kde ti vystavia novy original + zapisu data do karticky.
Viem, ze par veci sa menilo ale takto by to malo fungovat.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh