Štvrtok, 6. Marca 2014, 15:30
Blow of ventil samotny taky aky ho pozna vela tuzerov, je len prijebana nahrada za origo benzinovy dump ,,,pretoze ked motor nasaje vzduch cez vahu potom ho turbo stlaci, a pri ubrati plynu ked sa zavre klapka by nahly pretlak sposobil ze turbo surge, cize sa zadrhne turbo , nicilo by sa a straca aj otacky preto je tam prave ten dump valve,,,ktory odpusti tlak naspet za vahu vzduchu ale pred turbo,
,,,blow of ventil je debilina pokial mame vahu vzduchu pred turbom ,,,lebo odpusta vzduch mimo systemu motora do atmosfery ta het ,,,, nasaje vzduch ,vaha ho zmera, a potom ho odfukne kedesi do pice do vzduchu a sposobi to to ze nalozis pustis plyn aneutral a motor sa prechlasta,,,,,,a ,,,kedze DIESLE NEMAJU SKRTIACU KLAPKU TEDA ASPON STARSIE tak je tam ten ventil len skodny, pretoze to chyta falosny vzduch a atd, plus zle odvetrava motor kvoli tomu,,,,,,
ja mam sice blow off ventil ale ja mam vahu mechanicku v tlakovej casti rovno pred klapkou jej tlak neuskodi kedze nema ziadne tavne droty a keramicke dosticky, takze mmne to galibu neroby ale poznam vela ludi ktorym to nevadi, lebo hlavne ze urobi pfff a motor sa chlasce karbonuje, nehovoriac o tom ze ked to takto zdechne motor, tak porad turbo s plnych jeb sa zastavi a loziska daju like na FB za to,,,
cize
Blow off pre turbobenziny ktore maju vahu vzduchu pred klapkou alebo pre megasquirt atd a motory ktorych rj system neobsahuje vahu pred turbom,alebo vobec
Dump , pre seriove turbobenziny ,,,tam je aj od vzroby na kazdom,,, pekne vrati vzduch za vahu motor sa hned krasne bere nechyta falos nic,,
a na diezel len s efektu ale skor neco dojebes ako pomozes, pretoze ked tam nebude, tak stlaceny vzduch pri ubrati plynu lepsie dochladi valce, plus pridas a hned tam mas odozvu
NA diesli akurat ten blow off sposoby vacsiu turbodieru a mensiu zivotnost motora tak prosim ,preco ta sprostost tolka ?
///..Kto nezažil nepochopí..///E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo 