... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
spawner napísal:Ked je nahriate uz by to nemalo robit, no vlastne ani to nerobi :))) lepsie povedane
 zle som ta pochopil
  zle som ta pochopil  
 Zda sa mi to kus vela. A viac ako 94 ani nevstupne. Ako rano su teraz mrazy -5 az -10, ale vsetci pisete o 100°C.
 Zda sa mi to kus vela. A viac ako 94 ani nevstupne. Ako rano su teraz mrazy -5 az -10, ale vsetci pisete o 100°C.BMWslav napísal:Pokud jsem to správně vyhledal, tak je to min 03/2007. Proto k vyčtení s INPA nebo ISTA potřebuješ K+DCAN interface http://doitauto.de/bmw-diagnose/bmw-inp ... -interface a aktualizaci Ediabas\ECU SP-Daten v49. Obrať se na Ice Blade, jestli má.Skusali sme ho napichnut no nejak sa nemaju v laske s BMW INPA.
BMWslav napísal:No presiel som od tej chyby dalsich 300km a zatial to nerobi. Skusali sme ho napichnut no nejak sa nemaju v laske s BMW INPA.
Kazdopadne zohriatie na 94°C trva takmer 10km pri jazde na tempomate (mimo mesto 90tka tempomat, v meste sa nahrieva asi 4-5km). Je to normalne?Zda sa mi to kus vela. A viac ako 94 ani nevstupne. Ako rano su teraz mrazy -5 az -10, ale vsetci pisete o 100°C.
Co som mal E46 330i, ta bola nahriata uz po 3-4km mimo mesta a cca 2km v meste...

BMWslav napísal:No presiel som od tej chyby dalsich 300km a zatial to nerobi. Skusali sme ho napichnut no nejak sa nemaju v laske s BMW INPA.
Kazdopadne zohriatie na 94°C trva takmer 10km pri jazde na tempomate (mimo mesto 90tka tempomat, v meste sa nahrieva asi 4-5km). Je to normalne?Zda sa mi to kus vela. A viac ako 94 ani nevstupne. Ako rano su teraz mrazy -5 az -10, ale vsetci pisete o 100°C.
Co som mal E46 330i, ta bola nahriata uz po 3-4km mimo mesta a cca 2km v meste...
 
											 ???
 ???m4x napísal:Schvalne, kedze nemam teplotu oleja, ale sice aj iny motor, zaujimalo by ma ako sa dokaze vyhriat olej v lete, len cisto informacne :)



 klop klop klop
  klop klop klop , ak diagnostika vypise privysoky tlak turba - tak to su na 70% hadice. Ak to nebudu hadice treba skontrolovat magneticke ventily a wastegate-y turb.
 , ak diagnostika vypise privysoky tlak turba - tak to su na 70% hadice. Ak to nebudu hadice treba skontrolovat magneticke ventily a wastegate-y turb.