... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
Lizzard
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 19.2.2012
Auto: E39 528i
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

E39 540iA problém

Streda, 19. Februára 2014, 23:27

Zdravím chlapci, dúfam, že mi poradíte.
Auto je na LPG a je bezvanos.
Problém nasledovný:
Ráno naštartujem klasicky na benzín, nechám ho pohučať kým sa trocha zohreje, urobím krátku trasu cca 5km do práce a po polhodine idem naštartovať auto krásne chytí ale po sekunde sa snaží chytiť otáčky, ktoré vyletia kusok nad voľnobeh a pod neho cca 100 plus minus a auto zdochne...Normálnym spôsobom ho nenaštartujem len núdzovým štartom na LPG.Potom za tepla občas naskočí aj na benzín a občas nie.Plus občas kolíšu otáčky na voľnobehu a 2x sa mi stalo že auto proste počas jazdy z ničoho nič zdochlo.V čom môže byť problém? Za každú radu ďakujem :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: E39 540iA problém

Streda, 19. Februára 2014, 23:37

ak rozumiem dobre, tak auto na LPG ide ale na benzin hapruje?

- palivovy filter, pripadne na LPG autach zvyknu niekedy trapit aj benzinove vstrekovace
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E39 540iA problém

Štvrtok, 20. Februára 2014, 07:12

možno aj čerpadlo v nádrži pomaly na odchode
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
miki012
Príspevky: 659
Registrovaný: 2.1.2009
Auto: x5
Kraj: Trnavský
Bydlisko: sered

Re: E39 540iA problém

Štvrtok, 20. Februára 2014, 09:37

Ja mám podobný problém dal som vymeniť separator aj odstrániť banka a žiadna zmena:(
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E39 540iA problém

Štvrtok, 20. Februára 2014, 11:59

miki012 napísal:
. . . aj odstrániť banka . . .


tomuto som neporozumel :-k

vadný separátor, teda vlatne nie ten ale membrána sania sa prejavuje tak že otáčky lietajú, motor nechodí pravidelne
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Lizzard
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 19.2.2012
Auto: E39 528i
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: E39 540iA problém

Štvrtok, 20. Februára 2014, 12:24

Ďakujem za postrehy.
Teraz som sa rozpamätal na to čo mi povedal predchádzajúci majiteľ...
To čerpadlo v nádrži(opravte a ak sa mýlim no nevyznám sa do toho celkom) má nejaký trojpinový konektor..Vravel že jeden pin je zlomený ale zalepil ho tekutým kovom..v prípade , že by sa ten pin nejako rozleptal napr. výparmi alebo jednoducho zlomil , mohlo by to byť príčinou problému?
 
miki012
Príspevky: 659
Registrovaný: 2.1.2009
Auto: x5
Kraj: Trnavský
Bydlisko: sered

Re: E39 540iA problém

Štvrtok, 20. Februára 2014, 12:26

ViktorDDD napísal:

tomuto som neporozumel :-k

vadný separátor, teda vlatne nie ten ale membrána sania sa prejavuje tak že otáčky lietajú, motor nechodí pravidelne

Písal som cez mobil a ten mi nejak mení slovíčka:) písal som separator a pretesniť vanos a je to 325i
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E39 540iA problém

Štvrtok, 20. Februára 2014, 12:43

Lizzard, keď je to v predface rovnako riešené ako u mňa v poface, tak tam idú 4kábliky, 2 na čerpadlo a 2 na plavák, a práve to kde to ide od plaváku na čerpadlo sa zvykne lámať, ale tak to by ti nešlo čerpadlo vôbec a tým pádom by si nenaštartoval ani za studena
možno to bude skôr čidlom vačky/kľuky, treba kuknúť na diag.
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Lizzard
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 19.2.2012
Auto: E39 528i
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: E39 540iA problém

Štvrtok, 20. Februára 2014, 13:12

No jasné, ja len že či náhodou....len prúser je v tom že na tom aute bolo menené všetko pred nedávnom tak ma napadla len takáto vec ale na diag. s tým zbehnem určite...ďakujem za postrehy
 
Užívateľov profilový obrázok
fafa111
Príspevky: 1098
Registrovaný: 2.5.2011
Auto: E36 320i coupe
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Vranov nad Topľou

Re: E39 540iA problém

Štvrtok, 20. Februára 2014, 19:31

A čo tie vstreky? Skušal si sa točit aj okolo toho?
 
Užívateľov profilový obrázok
rasto524
Príspevky: 595
Registrovaný: 7.3.2008
Auto: bmw e39 530i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Spojene VAŽECké emiráty

Re: E39 540iA problém

Piatok, 28. Februára 2014, 09:25

Lizzard napísal:
Zdravím chlapci, dúfam, že mi poradíte.
Auto je na LPG a je bezvanos.
Problém nasledovný:
Ráno naštartujem klasicky na benzín, nechám ho pohučať kým sa trocha zohreje, urobím krátku trasu cca 5km do práce a po polhodine idem naštartovať auto krásne chytí ale po sekunde sa snaží chytiť otáčky, ktoré vyletia kusok nad voľnobeh a pod neho cca 100 plus minus a auto zdochne...Normálnym spôsobom ho nenaštartujem len núdzovým štartom na LPG.Potom za tepla občas naskočí aj na benzín a občas nie.Plus občas kolíšu otáčky na voľnobehu a 2x sa mi stalo že auto proste počas jazdy z ničoho nič zdochlo.V čom môže byť problém? Za každú radu ďakujem :thumbup:



nudzovy start na plyne?? tak to by som chcel aj ja...a co sa tyka toho cerpadla a tych konektorov mam jeden ten cely system(cerpadlo, plavak a ten dekel s konektormi) s vadnym cerpadlom ale dobrymi konektormi doma ak chces tak za ti to za facku poslem(bez toho cerpadla tam si das vlastne) a inac vadne cerpadlo diagnostika nevypise!!!!!!
bmw e39 530i "01
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: E39 540iA problém

Piatok, 28. Februára 2014, 09:34

nudzovy start na lpg ma asi kazdy system. pozri si manual. ja tartarini to ma.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E39 540iA problém

Piatok, 28. Februára 2014, 09:38

u mňa na stagu stačí podržať tlačítko prepínania a vtedy štartuje na plyn
to ma zachránilo keď mi odpadol káblik z čerpadla inak by som nedošiel domov :lol:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: E39 540iA problém

Piatok, 28. Februára 2014, 09:42

jj koli tomu ten system ma tuto funkciu. napriklad ti dojde benzin a ty sa potrebujes dostat na pumpu. je to obrovska vyhoda dvoch nezavislych nadrzi.
treba dat pozor vsak na jednu vec. ja mam v navode napisane, ze sa to da pouzit 3 alebo 5 krat a potom je nutne ist do servisu na odblokovanie tejto funkcie.
 
Užívateľov profilový obrázok
chrobu
Príspevky: 96
Registrovaný: 24.1.2009
Auto: nove
Kraj: Banskobystrický

Re: E39 540iA problém

Pondelok, 3. Marca 2014, 15:21

Toto mi pripomina jeden vtip:
Pride chlapik do bufetu. Dobry den, poprosim Vas 2 alebo 3 rozky. Predavacka: Tak 2 alebo 3? Chlapik: Ano a este 5 alebo 6 deka tresky.... :lol:

EBOLA napísal:
jj koli tomu ten system ma tuto funkciu. napriklad ti dojde benzin a ty sa potrebujes dostat na pumpu. je to obrovska vyhoda dvoch nezavislych nadrzi.
treba dat pozor vsak na jednu vec. ja mam v navode napisane, ze sa to da pouzit 3 alebo 5 krat a potom je nutne ist do servisu na odblokovanie tejto funkcie.
Leon FR
EX: BMW e46 330dT, 150kW, 6q manual - chip by Donuzo
EX: BMW e39 540i, 6q manual, M-packet
EX: BMW e39 540iA
EX: BMW e46 330i
EX: BMW e46 323 Ci

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 8 neregistrovaných