Streda, 29. Januára 2014, 20:08
Uz som to viac krat pisal,je to z odvetrania motora....mikrocastice oleja letia z pretlakom z motora cez separator,na ktorom sa cast na prepazkach zadrzi a ostatne letia dalej,v intercooleri sa zkondenzuju a skvapalnia na kvapky oleja a to ide dalej az do sania,ak je sanie tesne,olej sa spali ak nieje,tlak turba ho vytlaci cez tesnenia klapiek von a stecie na blok......
Pri starych latkovych separatoroch zachytavali viac oleja ako tie nove.Je to udrzba vs spotreba oleja.....mozno bol lepsi latkovy a nezralo olej,ale menil sa kazdy 60000km(teda mal sa,vela ludi o tom nevedelo),bezudrzbovy zas tak dobre nefunguje ale "nemusi sa menit"
Takze tak
Naposledy upravil/-a
TT-SIMIK v Streda, 29. Januára 2014, 23:20, upravené celkom 1 krát.