... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Autor témy
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT

Štvrtok, 26. Decembra 2013, 15:20

Caute,

prave som roloval bimmerfest.com a narazil som na jeden zaujimavy clanok, kde sa pisali ze s automatickou prevodovkou je mensi chladiaci okruh na chladiacu kvapalinu a teda ze vsetky automaty maju vyssiu teplotu chladiacej kvapaliny

aku mate teplotu ???

ja som mal na manuale 90 a teraz na automate 95 (v kolone 100-102) hovorim o teplote vody cez servisne menu :)
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
Užívateľov profilový obrázok
bramborak
Príspevky: 1271
Registrovaný: 28.5.2010
Auto: e91 "07
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: NM,TN

Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT

Utorok, 31. Decembra 2013, 00:14

88 (v zime na dialnici, pustene kurenie) - 96°C (volnobeh v lete), inak bezne v lete 90-92°C max.
nahradne diely: E34 tour+sedan, E32
kúpim akýkoľvek kat/y,zanesený DPF filter=> sukr.sprava :)
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT

Utorok, 7. Januára 2014, 01:00

90-96

Na e46 sa pri 113 zacne rucicka hybat od stredu smerom do prava ;)
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT

Streda, 8. Januára 2014, 16:37

92 az 94°C a potom zacne chladit klimavrtula a vychladi to na tych 92°C. Drzi sa na tejto teplote nech robim co robim
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Autor témy
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT

Streda, 8. Januára 2014, 19:54

Mohli by ste písať ci automat alebo manuál ked to je pointa témy ;)

Inak som videl ze všetky nové bmw co majú aj ukazovateľ teploty tak ručičku majú na 100
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Ritchey
Príspevky: 506
Registrovaný: 10.12.2007
Auto: BMW 530d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: BN

Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT

Streda, 8. Januára 2014, 22:04

v zime 86-92
BMW E39 530dA 142kw M/p-black (Born in Dingolfing 07/05/2002) (adopted in 2009)
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12581
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT

Štvrtok, 9. Januára 2014, 00:27

Teploty su rovnake ci automat alebo manual.Jediny rozdiel je benzin diesel,kde diesel ma prevadzkovu tak 88-95st a benzin 95-110st.Nieje mensi okruh chladenia,praveze je tam jeden chladic navyse a to na prevodovku......jediny rozdiel je ze manual dokaze skorej dosiahnut prevadzkovu teplotu ako automat,lebo pri jazde zotrvacnostou ide manual viac menej v otackach a automatu padnu otacky nizsie,aebo cez dedinu vies ist na manuale na 4ke kdes to automat ma uz 5ku a moj napr 1300-1400 otacok.......a neviem ci aj menej nie....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Autor témy
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT

Štvrtok, 9. Januára 2014, 07:23

hej aj mne ide tak 1200-1500 vacsinou pokym nejdem na najvyssej rychlosti
no vsetci sa "autickari" sa tvarili ze jak je vela ked ma motor cez 100stupnov chladiacej kvapaliny
a teda aj sa mi nezdalo uplne ze voda ma vacsiu teplotu ako olej

ale ako pises tak to sedi presne 95teplotu mam minimum a v kolone 102
pricom olej ma vzdy 100 a pri nakladacke 110-120


TT-SIMIK napísal:
Teploty su rovnake ci automat alebo manual.Jediny rozdiel je benzin diesel,kde diesel ma prevadzkovu tak 88-95st a benzin 95-110st.Nieje mensi okruh chladenia,praveze je tam jeden chladic navyse a to na prevodovku......jediny rozdiel je ze manual dokaze skorej dosiahnut prevadzkovu teplotu ako automat,lebo pri jazde zotrvacnostou ide manual viac menej v otackach a automatu padnu otacky nizsie,aebo cez dedinu vies ist na manuale na 4ke kdes to automat ma uz 5ku a moj napr 1300-1400 otacok.......a neviem ci aj menej nie....
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: teplota chladiacej kvapaliny MT vs AT

Streda, 15. Januára 2014, 23:06

tvaroh napísal:
hej aj mne ide tak 1200-1500 vacsinou pokym nejdem na najvyssej rychlosti
no vsetci sa "autickari" sa tvarili ze jak je vela ked ma motor cez 100stupnov chladiacej kvapaliny
a teda aj sa mi nezdalo uplne ze voda ma vacsiu teplotu ako olej

ale ako pises tak to sedi presne 95teplotu mam minimum a v kolone 102
pricom olej ma vzdy 100 a pri nakladacke 110-120




Este doplnim ze olej sa zohrieva dlhsie ako voda. Take ked ma voda napr. 96 tak olej ma 65. Takze autu nakladat az trosku neskor, nez sa rucicka vody dostane do stredu. Aj tam je tolerancia. Stred ma urcite rozpatie, aby rucicka nekolisala vkuse hore dole.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných