... všetko o BMW ...
 
											
 
											 dakujem, dam vediet co to potom spravilo.
 dakujem, dam vediet co to potom spravilo. 
 
											 
											 
											 dik
  dik 
											 ale inac si myslim ze je v dobrom stave, na to aky je rozladeny, nenastaveny atd...ide slusne, chod ma dobry, ale to viem len takymto laickym posudkom povedat. Pretoze som rozmyslal uz nad predajom, no kedze do auta uz bolo dost investovane a predal by som ho za strasne smiesnu cenu /ak vobec/ koli stavu...tak sa mi to neoplati a radsej by som ho porobil, ak by to bolo mozne. Ale zase take velke zasahy ako menit motor nechcem davat robit.
 ale inac si myslim ze je v dobrom stave, na to aky je rozladeny, nenastaveny atd...ide slusne, chod ma dobry, ale to viem len takymto laickym posudkom povedat. Pretoze som rozmyslal uz nad predajom, no kedze do auta uz bolo dost investovane a predal by som ho za strasne smiesnu cenu /ak vobec/ koli stavu...tak sa mi to neoplati a radsej by som ho porobil, ak by to bolo mozne. Ale zase take velke zasahy ako menit motor nechcem davat robit. 
											ViktorDDD napísal:ten dvojpinový spína vetrák
ten s kruhovým konektorom (pri 4. valci) je na budíky a RJ
 
											 
											 ) ked je uz zohriaty, 99% x sa mi stane to, ze prvy krat toci (keby som ho nehal dlho tocit tak naskoci) a ked vypnem a zas zapnem a otocim tak uz zas na supu, ale o tom sme sa tu uz bavili ze je nenastaveny motor atd...len ide mi o to ze aj v tejto zime sa mi rucicka vysplha az na skoro tristvrte, ked bola zima a prsalo tak som si vsimol ze sa mi dymilo z pod kapoty a hlavne este ked mi aj ta voda vyvrela niekolko krat..tak neviem, a ked sa to aj stane a zastavim, popridavma trosku plyn tak sa to zas dostanem do par sekund na polovicu, alebo keby som v momente vypol kluc a zas zapol tak je znova na polovici... A ten cutoff switch, to je to, co sa mi stalo ze sa mi vypol motor ked uz bol fakt ze dost prehriaty?  Takze asi to nemam riesit moc? Len v lete to bude zase problem, preto sa tim zaoberam, a preto neviem ci sa mi oplati menit tu hlavu alebo nie
) ked je uz zohriaty, 99% x sa mi stane to, ze prvy krat toci (keby som ho nehal dlho tocit tak naskoci) a ked vypnem a zas zapnem a otocim tak uz zas na supu, ale o tom sme sa tu uz bavili ze je nenastaveny motor atd...len ide mi o to ze aj v tejto zime sa mi rucicka vysplha az na skoro tristvrte, ked bola zima a prsalo tak som si vsimol ze sa mi dymilo z pod kapoty a hlavne este ked mi aj ta voda vyvrela niekolko krat..tak neviem, a ked sa to aj stane a zastavim, popridavma trosku plyn tak sa to zas dostanem do par sekund na polovicu, alebo keby som v momente vypol kluc a zas zapol tak je znova na polovici... A ten cutoff switch, to je to, co sa mi stalo ze sa mi vypol motor ked uz bol fakt ze dost prehriaty?  Takze asi to nemam riesit moc? Len v lete to bude zase problem, preto sa tim zaoberam, a preto neviem ci sa mi oplati menit tu hlavu alebo nie