Piatok, 10. Januára 2014, 00:16
Turbo nikdy nesposobi vypnutie motora!!!!!Iba pri jeho destrukcii ale to uz motor nenatocis!K veci,trhanie najcastejsi problem pri tomto aute su vstreky,kabelaz k nim,konektor na cidle na rampe,obcas egr ventil....keby si bol na zapade vyriesime hned.Tak vela zdaru...Urcit presnu diagnozu ti pomoze len sikovny diagnostik mechanik..:)))
Dneska som riesil jednu perlicku na E39 530d,este som sa nikdy nestretol s takou chybou.Autu turbo nicoho nic zacalo tlacit o 0,3 baru viac....Problem bol v samotnej regulacii turba-pressure converter,bol asi upchaty alebo poskodeny,lebo nedokazal pohotovo reagovat na prikazy rj v pwm modulacii na regulovanie variability a turbo prefukovalo....chvilku trvalo nez som na to prisiel,lebo najprv to vyzeralo na drhnucu sa regulaciu,oslabenu strunu v banke a nakoniec el.chyba....