... všetko o BMW ...

Moderátori: b0ris, 100RM, BinKooL

reklamne predmety bmwklub.sk

Андрей Иваньков
Autor témy
Auto: БУМЕР 745Li ´04
Kraj: Košický
Bydlisko: Российская Федерация, город Курск, улица Димитрова 2А-6, Курская область

BMW 745li 2004 - ZDOCHÝNANIE

Pondelok, 9. Decembra 2013, 20:24

Zdravím, nedávno som nadobudol túto elektráreň...4 dni ide v pohode...na piaty deň mi raz zdochlo...(v živote som nevidel aby také alebo auto podobné tomuto zdochlo :D) na šiesty deň sa jej zdochýnať zapáčilo...diagnostika chyb.hlas. nejaky snimac otacok - vymeneny za origo novy, teraz dalsia jedna ci dve chyb.hl. na diag...snimac polohy vackoveho hriadela (niesom mechanik a ani slovak...mam pri sebe tlmocnika-kolegu, tak sorry ak niektore veci nepomenujem spravne) ten druhy spomenuty snimac nebol meneny...ja len ze ci moze tento snimac sposobit zdochnutie motora...otacky viacmenej uz nelietaju...niekedy skor akokeby pridusilo a motor zhasne...napr...dochadzam do krizovatky normal v D-cku automat...a uz ked skoro stojim motor zhasne...nie stale ale je to strasne ! Tuší niekto čo to moze byt ? Niekto s podobnym problemom...viem ze moze byt x veci...ale ja nechapem...som to este nevidel :D mozno ako maly chlapec v rodnom Kursku :D a zabudol som napisat ze v stredu idem k mechanikovi (kazdy mi vravi ze on to urcite da doporiadku...dufam)...nech zalozi ten novy snimac...ale nechce sa mi verit ze to vyriesi problem ktory tu spominam...preto - nahodou nejaka skusenost alebo rada...Ďakujem...
Naposledy upravil/-a Андрей Иваньков v Pondelok, 9. Decembra 2013, 21:49, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
Adrian_B
Kraj: Žilinský

Re: BMW 745li 2004 - ZDOCHÝNANIE

Pondelok, 9. Decembra 2013, 21:46

snímač otáčok vačky je dôležitý pre chod motora. Určite vymeniť :wink:

PetoK
Kraj: Žilinský

Pondelok, 9. Decembra 2013, 21:51

Ja by som doporučil nehádať a neskúšať meniť blbosti ale dať auto do normálneho servisu... zvlášť keď nie je mechanik.

Андрей Иваньков