Ak to budes lakovat tak kazdou vrstvou laku uberas lesk. Da sa to aj lakovat ale musi ti to urobit lakos kedze na lesteny hlinik ti hocico nechyti. To je vlastne aj druha cast odpovede... cizie len z casu na cas prelestit. Pozor na cistice ktore su pre bezne cistenia kolies kedze maju aj "vyplne laku" cim by si si vlastbne celu pracu pokaslal. Dobre vyrobky na lestene kola a veci ma fy. Meguiars. Kazdopadne vylesteny hlinik zase nie je zalezitost ktoru musis lesti kazdy druhy tyzden..
H&R Cup kit and sway bars / Strongflex red and Powerflex / ALPINA rims / Brakes Zimmermann Sport / Custom Strut Bars ALPINA / JaFer Exhaust System / ALPINA packet / Individual Wood Trim / Diff 3.73:1
Takže tu sú disky pre JKK... v piatok odovzdané - v sobotu urobené - v nedeľu vrátené... a popritom som stihol ešte pár ďalších drobností.... ak tu bude ešte niekto "obhajovať šmirgel" ... rád si s ním stopnem časovku v leštení...
Prílohy
H&R Cup kit and sway bars / Strongflex red and Powerflex / ALPINA rims / Brakes Zimmermann Sport / Custom Strut Bars ALPINA / JaFer Exhaust System / ALPINA packet / Individual Wood Trim / Diff 3.73:1
Nezabudaj ze ty si robil dve poobedia ja som disky pre jkk robil jedno pooedie a dnes som este spravil dve alpina tabulky a kruzok na radicke.... ... ja za to nemozem ze mas kolesa s falcom jak bezecka draha... ale krute su tie kolesa....
H&R Cup kit and sway bars / Strongflex red and Powerflex / ALPINA rims / Brakes Zimmermann Sport / Custom Strut Bars ALPINA / JaFer Exhaust System / ALPINA packet / Individual Wood Trim / Diff 3.73:1
falce jak bezecka draha som zabil ja viem ... ale fakt ma teraz serie to ze tie dva sa po tom cistici brzd lesknu viacej jak tie bez neho ale co uz doladi sa
smirglami by si to mal určite jednoduchšie ako sa takto drať dve poobedia a aj ta nie si spokojný.... a keď mám byť úprimný nemáš byť s čím spokojný... proste obchádzaš starý osvedčený postup... auto na zdvihák, zaradená trojka a šmirgle od 120... napríklad dnes by si ti to robilo na parádu... rovno od mokra by si mohol ísť kedže celý deň pršalo... (vieš že si robím prču...)... lepší spôsob som nenašiel... a myslím, že kebyže sa s tým máme čas a priestor hrať tak vieš že by to bol masaker... si zober keď ja som za dve tri hoďky dostal taký efekt na hliníkovej tabuľke ... tak ver mi že keby že sa s tým hrajkáš tak dlho ako ja s tými svojimi tak sú nenormálne... teraz sú síce tiež nenormálne... ale potom by boli ešte nenormálnejšie....
Prílohy
H&R Cup kit and sway bars / Strongflex red and Powerflex / ALPINA rims / Brakes Zimmermann Sport / Custom Strut Bars ALPINA / JaFer Exhaust System / ALPINA packet / Individual Wood Trim / Diff 3.73:1
samozrejme chapem ... trosku ma samozrejme stvu tie oderky a podobne somariny ktore fakt treba bud smirglami alebo nejako vycibrit ten postup s tym nadstavcom ktory nenavidim ... kazdopadne si ziskal novy priestor kde budes moct pracovat ja sa s tymi mojimi este pohram niekedy ked bude cas a spravim ich aj z tej vnutornej strany od gumy co som vravel a aj ty na zaciatku bude sranda to mat spravene aj tam kedze to je vidiet
Onedlho budem mat doma tlmic 130i a chcel lestit samotny tlmic ako aj koncovku. Kupil som pastu Unipol ale to skor je to final pasta. Odporucas mi ocistit a zacat hnefou pastou ? Alebo pouzit kotuc co ma tie kovove stetiny.
E82 front M-Paket bumper,Rocker,M-Paket rear bumper glossy black,Wheels 207M,Eibach pro kit SLOVENSKY VYROBCA eurookien,interierovych a exterierovych dveri http://WWW.DREVOTECH.SK
Ahoj ja nie som profi lestic ale moj nazor je ze si zbytocne robis pracu kedze koncova cast vyfuku je extrem namahany diel a tam lestenie sice bude chvilu vyzerat dobre ale po chvili budes musiet lestit znova... skor by som uvazoval o nejakej ochrane ako je elox a podobne... neviem no ja osobny by som koniec vyfuku nelestil lebo narobis sa pritom a efekt je po chvili nula...
H&R Cup kit and sway bars / Strongflex red and Powerflex / ALPINA rims / Brakes Zimmermann Sport / Custom Strut Bars ALPINA / JaFer Exhaust System / ALPINA packet / Individual Wood Trim / Diff 3.73:1