... všetko o BMW ...
JaroWD napísal:Otazka - mam kluc z e46. Povodny majitel auta si ho pouzity kupil koli elektronike. Ja som si ho prehodil do noveho puzdra. Nema vyrezanu planzetu. Funguje na nom iba dialkove odomknutie/zamknutie auta. Postaci si dat vyrezat planzetu alebo mi budu musiet aj nakodovat imobilizer ?
Neviete nahodou, kde to na vychode robia? Diky
j.matrix napísal:minuly tyzden som nasiel presne tuto sadu len tak z dlhej chvile na ebay a uvazujem o tom. Na zahranicnych forach boli rozne skusenosti, takze som rad ze sa nasiel niekto kto funguje. Kedze mam od auta iba jeden diamant, tak celkom rozmyslam ze si vyrobim druhy.
bmw_kluce napísal:Tento navod sluzi hlavne pre tych co maju este stary typ kluca a uz sa nan nemozu pozerat, co bol aj moj pripad :)
Vyhody:
- Kluc s vystrelovacou cepelou je skladnejsi
- Vyzera vyborne, ako kluce k modernym autam (BMW Keyless entry look)
Nevyhody:
- Original kluce su vodotesne, s tymto klucom mozte zabudnut na kupanie sa v mori s klucom v plavkach
- Kluce "diamant" sa dobijaju v spinacke, v novom puzdre cievka nedociahne tak blizko k spinacke tym padom nedobija (len moja domnienka). Pre starsie kluce irelevantne kedze sa nijak nedobijaju, staci vymenit baterku.
Co k tomu potrebujeme?
- novy kluc z ebayu (treba si hlavne vybrat spravnu cepel - su dve verzie)
- original kluc (moze byt s dialkovym alebo bez), podla ktoreho dame vyzerat cepel a zoberieme z neho "imobilizer" - cierny zrezany kvadrik s logom Philips
- novu alebo pouzitu elektroniku dialkoveho 433Mhz z kluca "diamant" (v mojom pripade nova elektronika z ebayu)
Postup:
1. Vsetko rozoberieme, povyberame, poprehadzujeme a znovu zlozime (asi by bolo dobre aj vyskusat ci dialkove funguje).
2. Dame vyzerat kluc - v BA mi povedal pan v klucovej sluzbe ze bez zaruky - samozrejme ze to vyrezal naprd a kluc funguje len z jednej strany (musim si zvyknut ako ho pcham do spinacky). Takze pozor na takychto panov lebo im je to uplne jedno a 7 eur ide do vrecka.
Nasleduje navod na programovanie dialkoveho ovladania k vasmu autu:
1. Nasadnut do auta (pozatvarat dvere), otocit kluc v spinacke do polohy 1, hned vypnut a vytiahnut kluc
2. Na dialkovom stlacit a drzat "odomknutie", nasledne 3 krat stlacit "zamknutie"
3. Auto potvrdi priradenie kluca zamknutim a odomknutim centralu
4. Zopakovat krok 2. pre dalsie kluce ktore mame k autu
Cip imobilizera a volne miesto v kluci som dodatocne zalial tavnou pistolou nech ma taky mohutnejsi feeling. Celkovo je kluc sam o sebe solidny a pevny. Viac ludi sa uz pytalo ci som si kupil nove auto :)
PS: Mam este jeden novy kluc co ma cepel s tym vyrezom ak by mal niekto zaujem - 19eur
A teraz v obrazkoch pre lepsiu predstavu.
Majo320 napísal:A kde to vedia vyrezat tak aby to fungovalo
jurkyLE napísal:Ahoj, mam otazku, mam E39 a ako tak pozeram na obrazok svojho kluca a obrazok toho tvojho noveho, tak mi z toho vychadza, ze v podstate ked kupim ten kluc od teba, staci mi dat vyrezat cepel a len prehodit vnutro, nakolko plosaky maju rovnaky tvar a aj mikrospinace na nich su na rovnakych miestach. Co myslis???