... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
starynovy napísal:Ad. Audi, malo udajov. Po 2010 sa menil rozvod a ten vydrzi uz slusne, tie skorsie hrkocu uz po 200k bezne. Jedina vyhoda je, ze sa bez varovania netrhne a to hrkotanie si vsimne aj hluchy.
MySh0 napísal:A mas 190ps? A aj vyrobene 2014?2013+ este nema b47, moja LCI 2014-stka ma stale montovany n47 euro6. Neviem ci ho nezacali davat az v 2015-stom.
smith666 napísal:Každý si mysli že vec s doživotnou zárukou je do konca života jeho saméhoJa som nikdy nepovedal, že sa to nejakým spôsobom týka ja mňa a že nemienim meniť rozvody na aute.
Ja len píšem aké s tým má skúsenosti bratranec s A6tkou.
Skôr mu poviem, aby si to preveril na nejakom audiklube, či tá "doživotná" reťaz nekončí pri 200 000km kedy možno podľa AUDI končí životnosť auta.
P.S. Takýto ojeb zažijete napr. so sluchátkami KOSS, ktoré majú tiež doživotnú záruku, ale keď chcete na nich niečo reklamovať po 4 rokoch, tak sa dozviete, že ich životnosť už dávno skončila a máte si kúpiť nové.
tvaroh napísal:Marek, bohuzial nemam cas a energiu regovat na kazdy tvoj zly dojem, ja pracujem s faktami a nie s dojmami a hypotezami.Nie picovina menit rozvody byt nemusi Pokym je s nimi problem. Ale ty si ich automaticky odpisal pricom podla kazdeho boli ok. Ale chapem taktika treba menit rozvody, palivove cerpadlo, komplet obutie to je tak na 4-5000€ zlavu.
Kolko podla teba realne n47 malo problem s rozvodmi? Iba na pobocke kde robim ich mame aktualne 30 v roznych verziach 18d 20d 25d uz sa pomaly obmienaju za beckove a zatial nikto problem nemal. Zvolavacka bola ale na ake motory z 2008 tam bola aj na kluku. Tento bol z polky 2012. Chalan vyplul za rozvody a nove palivove cerpadlo pomaly 1/4 nadobudacej ceny auta co je dost smutne lebo niekto povedal. A tlaci sa tu na to v kazdej teme co je velmi smutne. Bohuzial ked si predaval svoju 335i si netlacil na to co vsetko sa meni na n54 ani na historiu auta
A k tomu laku sa nevyjadrujem. Na narazniku bolo vidno vsetky kamene za 170 000km a ty povies ze je lakovany sice to nevies dokazat ale urcite je. Velmi rad pridem k vam nalakovat auto ak nahodou budem niekedy potrebovat lebo ani bmw mi nenastrieka diel do origo hrubky. Jaj pockaj vlastne nemozem lebo havarijna mi na auto v zaruke nepreplati asi hociaky servis ci?
Co sa tyka pneu tak pokym sa s nimi nezacne jazdit tak aj 5rocne pneu sa podla vyrobcu povazuju za nove. Ty vies kedy sa s hentymi zacalo jazdit? Nie. Pri tom dezene aky mali a ked si zratas priemerny rocny najazd toho auta tak asi to je lahko domyslitelne.
Inak pre tvoju info jazdi sa na nich dodnes a je to odvtedy uz daky ten rok.
pssp1 napísal:Si sa tam bavil asi s nejakym paraxarom mudrym, samotne ZF uvadza vymenu oleja po 60k pri beznom jazdeni, 40k pri agresivnom. Olej sa plni mikrocasticami z trecich spojok ktore zasieraju selenoidy, poskodzuju presne vybrusy vo VB a poskodzuju loziska. Dalej olej tlakom a teplotou straca svoje prisady a stabilitu. Dalej na prvej strane manualu k servisnej vymene sa vo vyvojovom diagrame pise: Smrdi olej spaleninou? Ano. Preruste vymenu, defektna prevodovka. Ktory kokot ti v Jihlave povedal, ze kym nesmrdi bolo zbytocne ho menit by tam nemal pracovat. Pretoze ked uz smrdi je prevodovka nenavratne poskodena. Hej tvoj bratanec na nej urcite urobil este 1 5000 000000km bez problemu a cele som si to vymyslel.. pre tych ostatnych co maju rozum, nelutujte, ze ste vymenili. Zvlast v tak haklivej skrini ako ZF 8HP kde tie loziska zlyhaju aj v dobrom oleji lebo cost cutting.To iste platí o výmene náplne v automatickej prevodovke. Na f11 pri 150 k bolo povedané, že olej je potrebne vymenit. V ZF Jihlave mi povedali ze ten olej pri vytecení nejavil znamky spalenín ci potrebnej vymeny (bezne tam maju auta so zf s km okolo 300 k kedy sa vraj uz objavuju spaleniny, ale kludne s ada natom vraj nabehat dalsich 100 k bez velkých porblemov). Pri vymene oleja v F21 mi bolo povedane to iste ze ten olej nebolo ptreba menit (180 k).