... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
ROKI49 napísal:asi by som sa na to vykaslal, vodicka za plno penazi. Ak robi DPF problemy, tak treba riesit pricinu, inak je hocjake cistenie zbytocne
PeterPP napísal:Ty buď rád, že tvoj idrive ti neoznámil takúto v skutku úžasnú novinku.....Páni, ja som to skôr myslel ako prevenciu, nie ako riešenie problému, ktorý chvalabohu nemám :)
Súhlasím s tým, že pri vyhodení chyby treba riešiť príčinu komplexne a nie iba vyriešiť dôsledok.
Naozaj to bolo myslené iba ako otázka v rámci prevencie voči zapchatiu filtra, keď má niekto napr. 150 Tkm a chcel by predĺžiť životnosť filtru. Mňa na tom zaujalo to, že to je brandované BMW. Či to oni nepoužívajú v rámci nejakých veľkých servisoch “ako prevenciu” :)
Nechcel som zakladať novú tému tak som to hodil tu, kde kolega riešil svoj problém
PeterPP napísal:Najlepsia prevencia je to raz za 300km zobrat na dialnicu a prebehnut :) A samozrejme kvalitne palivo. Inak tie DPFka na Nkovych a Bckovych motoroch vydrzia naozaj vela, aj bez vodiciek. Najma regeneracia prebieha aj ked su v ECU zapisane nejake chyby, na Mkach staci zly zhavic a hotovo. Ja som mal na N57 nejaku blbu chybu snimaca tlaku na DPF a auto si spustalo regeneraciu aj tak, akurat nie podla protitlaku, ale podla spaleneho paliva v nejakych intervaloch. Nebolo to idealne, ale to DPF to v pohode prezilo.Páni, ja som to skôr myslel ako prevenciu, nie ako riešenie problému, ktorý chvalabohu nemám :)
Súhlasím s tým, že pri vyhodení chyby treba riešiť príčinu komplexne a nie iba vyriešiť dôsledok.
Naozaj to bolo myslené iba ako otázka v rámci prevencie voči zapchatiu filtra, keď má niekto napr. 150 Tkm a chcel by predĺžiť životnosť filtru. Mňa na tom zaujalo to, že to je brandované BMW. Či to oni nepoužívajú v rámci nejakých veľkých servisoch “ako prevenciu” :)
Nechcel som zakladať novú tému tak som to hodil tu, kde kolega riešil svoj problém