... všetko o BMW ...
RACERMAN napísal:Vcera som sa bol previezt na jeho aute radi to inak ako moje tie prevody su viac citit pri radeni.
Normalne ma clovek pocit ked pusti plyn a zas prida ako keby to auto na chvilu nieco drzalo a prevodovka chcela radit ale pri tom neradi len pripoji rychlost. Potom som si prepol na manual a skusal som kde sa to prejavuje najviac. Najviac to citit na 4 prevodovom stupni o okolo 2000 otaciek vtedy je to uplne nekludne nervozne ako keby nevedelo co zaradit ked clovek pusta a prida plny pri tom to auto ma manualne zaradenu stvorku. Na trojke sa to napriklad vobec neprejavi. No som z toho magor asi najlepsie nech ide s tym do servisu. Neviem ci moze tak jazdit co Vy na to ? Ci to riesit ci nie ? Ci je na to narok to reklamovat v BMW ? Ked sa to prejavilo po vymene oleja.
este ohladom toho softu co myslim to asi nebude ked do teraz nebol problem, prepali sa software riadici v prevodovke a to cuknutie a chyba pri zastavovani sa tym odstranila ?
Moze byt ze ta adaptacia bola zle urobena?
RACERMAN napísal:... este ohladom toho softu co myslim to asi nebude ked do teraz nebol problem, prepali sa software riadici v prevodovke a to cuknutie a chyba pri zastavovani sa tym odstranila ?
Moze byt ze ta adaptacia bola zle urobena?
chefino napísal:Mne toto presne robilo na E60 525dA, pri brzdení do križovatky tesne pred úplnym zastavením mi akoby nevyradil do neutrálu, ale ako by som na manuáli so zaradenou rýchlosťou brzdil a stlačil spojku až pri prvom trhnutí. Tak nejako. Neviem prečo to robilo, no nedalo sa tým pádom tak úplne jemne prísť na semafór. Ofajčiť som to vedel len prudším zabrzdením.
Na 530i E39 mi to nerobí ale, tam je ZF prevodovka, možno preto.
RACERMAN napísal:Vcera som sa bol previezt na jeho aute radi to inak ako moje tie prevody su viac citit pri radeni.
Normalne ma clovek pocit ked pusti plyn a zas prida ako keby to auto na chvilu nieco drzalo a prevodovka chcela radit ale pri tom neradi len pripoji rychlost. Potom som si prepol na manual a skusal som kde sa to prejavuje najviac. Najviac to citit na 4 prevodovom stupni o okolo 2000 otaciek vtedy je to uplne nekludne nervozne ako keby nevedelo co zaradit ked clovek pusta a prida plny pri tom to auto ma manualne zaradenu stvorku. Na trojke sa to napriklad vobec neprejavi. No som z toho magor asi najlepsie nech ide s tym do servisu. Neviem ci moze tak jazdit co Vy na to ? Ci to riesit ci nie ? Ci je na to narok to reklamovat v BMW ? Ked sa to prejavilo po vymene oleja.
este ohladom toho softu co myslim to asi nebude ked do teraz nebol problem, prepali sa software riadici v prevodovke a to cuknutie a chyba pri zastavovani sa tym odstranila ?
Moze byt ze ta adaptacia bola zle urobena?
RACERMAN napísal::))) aj u nas maximalna spokojnost zatial mu prevodovka radi uplne krasne bez problemu.
LUBOMT prosim mam otazku na teba a radu ohladom prevodovky.
Vadi prevodovke na BMW 530D E60, jazda v DS aleob v manualnom radeni ? Je viac opotrebovana ?
Vadia prevodovke KICK DOWNy ?
Stat pri zastaveni na semafore na brzde na D a neriesit to alebo vyradovat do N ?
Pripadne sa vyjadrite aj iny k danej otazke :)
Dakujem za info.