... všetko o BMW ...
tomikadze napísal:
csuka530d napísal:Ahojte
Viem ze by to mohlo patrit do nakupnej poradne ale citim sa tam cudzi a tyka sa to aj problemu rezonujucim volantom E 39 niek.
Tak by som Vas rad oboznamil mojim postrehom.
Minuly rok v decembri som zakupil predne brzdove kotuce zn. Ate Power disc 324mm aj s keramickimi platnickami ATE.
Kormidlo sca vo februari jemne zacalo kmitat a hovorim pomenim kolesa a bude to ok. Samozrejme som dost casovo obmedzeny tak som po case vymenil tie kolesa no nic dal som vyvazit aj tak nepomohlo , tak co uz kupim komplet prednu napravu a bude to OK ved vybracie boli aj pri brzdeni aj pri nebrzdeni ved bude KO naprava totiz boli este originalne .
Po vymene bola zmena ze bolo riadenie presnejsie a pazvuky pri nerovnostiach pominuli, ale samozrejme vybracie volantu zotrvavali nadalej. Kurva tK co to este moze byt kolesa OK 2 sady osdkusane , ramena nove . Loziska v poriadku ulozenie tlmicov OK.
Zeby takmer nove brzdove kotuce ATE???? Co maju nabehane za ten rok 7000 km????
No predstavte si ano !!!! Podotykam kotuce neboli ubrzdene nevbehol som ani do ziadnej vody zeby sa extremne rychlo zchladili .
Na sustruznickej stolici sme namerali 2,5 stotin a na druhom 1,8stotin odchylku.
Kotuce sa zosustruzili a kormidlo prestalo vybrovat.
Zasiel som k predajcovi a oboznámil ho problemom a odvetil to sa stava vyrobna chyba kotuca a ten sa zvlni. Jebem taketo sracky vydrbane clovek kupi znamu znacku ktoru doporucuju a AHa more ja mam furt stastie s kokotinami vsetkeho co sa tyka BMW
Berte to ako upozornenie ze aj takmer nove kotuce mozu byt krive
Majte sa
BrunoSoprano napísal:
kúp si Zimermani alebo Bremba dierkované,a brzdové doštičky mäkšie ako kotúče aby ti to nepiščalo,pokial nebudú zohriate ,tie sa určite nezvlnia ,kamarát ate-čka zabil na počkanie na VW pole,čo váži 1200kg ne ešte to 5ková rada,čo váži 1,8tony s plnú nádržú a pasažierom stačí že raz v dvestovke skočíš na brzdu a dobrzdíš do nuly a sú zabité,zvlnia sa ti jak užovka,sériovky viac znesú,jak ate-čka, šetci predajcovia to chvália,je to dobré iba na takú mestskú jazdu a na fábie akurát na 1,2ky htpčka 3valcové,čo nemajú výkon,keď im dáš bengy,športovú jazdu,so 6 valcom ťažkým tak ti pojdú kvičat do "HAJDE"
gomez89 napísal:Kks... Tu sa clovek naozaj pobavi v tych prispevkoch..
Textar je mäkka zmes??? Davat kotuc pod noz? Co mate 110-ky MB-cky, co jazdia 70-kou? TOP
Tak, jak pisal BlackMW, co vsetci mate s tymi keramickymi oblozeniami??? Sa zabavam, jak sa vsetci divite, ze Vam krivy kotuce. Viete vobec naco sluzi , alebo na aky kotuc je vhodne keramicke oblozenie?
Co myslite, co stoji vhodny kotuc na keramiku hoc aj na taku E39 3.0d, kde je 324-ka kotuc?
Jazdite okruhy , ze Vam treba keramiku? To je presne, jak ked lejete 10W 60-ku do aut, co jazdia v beznej premavke v meste.
Dnes si uz kazdy dement dokaze pozhanat diely so zlavou, ale ako vidim vo vyskladani brzd je a aj bude vzdy vecny problem A o spravnom zabehani novych brzd, fake-ovych ATE co stoja malo ( hlavne ze mam ATE a boli jak fajne lacne, bo mi dal kamos dobru zlavu) som radsej ticho.
btw. mam pocit, ze Vam ide hlavne o imidž brzd a nie o jeho ucinnost, cinnost...