Roki: O.K. nehadam sa... uviedol som to tak preto, ze auto-hold nie je mozny bez elektronickej rucnej...a tak nejako logicky mi to islo k sebe, aj ked su to vlastne dva nezavisle systemy
Stanleyy: len pre upresnenie E60 LCI mala elektronicky volic prevodovky, ale prevodovka bola "stara" ZF 6-stupnova...a nemala auto-hold
8-st. ZF s auto-holdom prisla az do F01 a nasledne do F10... aj tak neviem co ma AH spolocne so zamykanim
inak povodne som myslel, ze pri zamykani trubi moje auto, lebo ma CA, ale zistujem, ze asi trubia uplne vsetky napriec radami...
na downgrade sa urcite nechystam, ale nerozumiem, preco nas soudruzi inzinieri z Mnichova "obstastnili" touto otravnou ficurou (ja v tom teda ziadne zvysenie bezpecnosti nevidim), ked predtym to (ako voMAcK pisal) fungovalo potichu a teraz to funguje uplne rovnako, len s fanfarami...

edit: update po empirickykych testoch: auto nastartovane, N zaradene, po otvoreni dveri na vsetkych displayoch opinda, ze "protect vehicle against rolling away", ale do P nepreradi, zavrem dvere, zamknem, auto zatrubi a ostava zamknute, N stale zaradene... cize trubi a zamyka uplne rovnako bez ohladu, ci je zaradene P alebo N....
