... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
Miro Kovačik napísal:Cawko , píše sem kopu ľudí teoretikov, napíšem ti vlastnú skúsenosť , mám cez 280 ps bez dpf , auto pusti jemny dym pri nízkych otačkach ked ešte nieje roztočene turbo , ale to spravil diesel aj sérioví kým neboli dpf.
Tu je krátke video zo šprintu plný plyn preradujem pri 4500ot a dym nikde,
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... m9_HbLQcI8
Chalani majú pravdu že spojka dvojhmota atd dostava viac zabrat ale veľa spravý ako sa k autu správaš, je tu kopa ludí čo im vypadlo turbo dvojhmota a ešte nespravili ani 200 000km ja ma 230t a všetko pôvodne a na chipe 60t a to sa v lete zúčastujem aj šprintov aj na ringu som bololej mením po roku alebo 15t km a mam 5w 50 mobil1 pre extremne záťaže , auto nechaj trochu dochladiť ked ho tlačíš atd. Vydrží ti viac z chipom ako seriove ktore ma zleho majitela
Strejdo napísal:Eeeej Dydymus, ale si skôr vyrazil, to je za DNF.
Strejdo napísal:Aha jasnééé, čiže dvojice preto, aby to bolo pre diváka zaujímavejšie. A dal si ho? Sorry, trochu mimo tému debatujeme, ak to vadí tvorcovi témy, stačí povedať.
Gti.s napísal:Ahoj myslite ze je to realne???
[color=#FF0000]http://www.usporanafty.cz/bmw-3er-e90-330d-2993ccm-170kw-231ps-500nm[/color]
origgins napísal:...V profituningu mi ale povedali, ze jedine ucinne riesenie (ak nechcem kupovat novy) je vykuchat to a prestavit RJ..... a vraj ked sa v tom budu hrabat tak mi to za prijatelny priplatok aj chipnu na 199kw a skoro 580 krutak..... Ma niekto skusenost s takouto upravou????...