... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
bmwtt.sk
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: BMW E92 335i

Utorok, 14. Augusta 2012, 13:13

riki18 napísal:
Novsia 240k 450nm po uprave 337nm 747 automat! Sice bol uz v serii rada 6HP28.


Neviem koľko si na tom aute najazdil, ale keď prekročíš krútiaci moment na ktorý je dimenzovaná prevodovka o 20% ako tu píšeš, neznamená to, že prevodovka odíde po odjazdení pár tisíc km, takže prevodovka kľudne mohla vydržať, akurát pôjde skôr do kytiek.
Raz som čítal v knihe ktorú napísal jeden konštruktér prevodoviek že v nejakej starej škodovke odišla majiteľovi prevodovka a to nemusel mať to auto ani očipované. Prevodovka mu odišla z takým spôsobom, že pánko parkoval na kopci a do garáže každý deň jazdil do kopca na spiatočku. Tento prevod nebol na také dlhodobé namáhanie dimenzovaný takže prevodovka odišla. Aby bolo jasné prevodovka sa pri návrhu riadi aj nejakými štatistickými údajmi o tom, koľko km sa odhadom prejde na jednotlivé stupne a podľa toho sa prevody nadimenzujú.

riki18 napísal:
Mas pravdu prevodovku budem upravovat, kardan poloosi vydrzia.
Ani pri 250000 nebolo potrebne menit retaz. Zaujimave.

Toto asi nebol správny príklad.
Rozvodová reťaz nie je súčasťou pohonu auta, a tým pádom nie je pri zvýšenom výkone motora viac namáhaná. Takže jej životnosť v tomto prípade nie je relevantná informácia.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
salat
Príspevky: 1081
Registrovaný: 4.11.2010
Auto: BMW 320d E91 LCI
Kraj: Bratislavský

Re: BMW E92 335i

Utorok, 14. Augusta 2012, 14:45

mexican: cisty suhlas, zaramovat co si napisal! Ludia si neuvedomuju ako sa navrhuju a dimenzuju motory/prevodovky a ine casti vozidiel. Pohon sa navrhuje s ohladom na "load cycle" ci nemecky "Lastkollektiv", co je statisticky subor poznatkov ako sa asi bude s tym vozidlom jazdit. Vsetky loziska, ozubenia, hriadele su navrhnute len na to, na co si vyrobca mysli ze budu uzivatelia jeho auto pouzivat. Kazde jedno predimenzovanie stoji peniaze a to robit nebudu. Akekolvek pouzivanie auta mimo priemeru povedie k znizeniu zivotnosti.

Nie som neprajnik, ani teoretik kecalek, len o nekompletnych upravach viem svoje. Jasne ze tie upravy funguju a auto jazdi, ale ako pises riki18, jazdi s tym autom kopce. Ak s tym bude(s) jazdit rocne 30tis km a aj po 3 rokoch bude vsetko dokonale fungovat, potom klobuk dole pred takou upravou. Ale brutalne upravena vikendovka bude sice na prvy pohlad OK, motor bezi, ale vsetky elasticke cleny na naprave pojdu do kytek za 30% standardnej zivotnosti, capy na poloosiach budu potichucky cakat na rozsirenie trhliny a krehky lom pride ked to najmenej budes cakat a celkovo, cyklicke namahanie karoserie a ostatnych casti auta bude kritickejsie, lebo ho pretazujes...

Takze ano, bude to fungovat, ale otazka stoji: ako dlho?
BMW 320d E91
Seat Ibiza ST, 1,2TSI DSG
EX - Seat Leon II

"Si to, čo tvoje auto. Neveríš? Bež do garáže, otvor bránu... pozeráš sa na seba!"
 
gtit
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: BMW E92 335i

Piatok, 17. Augusta 2012, 08:20

Prepac za OT, ale chcem sa opytat, ze kedy sa meni olej v prevodovke na 335i e90 8)
 
riki18
Autor témy
Príspevky: 90
Registrovaný: 6.10.2009
Auto: Audi RS6 C7
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW E92 335i

Piatok, 17. Augusta 2012, 08:35

gtit napísal:
Prepac za OT, ale chcem sa opytat, ze kedy sa meni olej v prevodovke na 335i e90 8)


Zvyknuty som kazdych 60000 ale u BMW je to udajne pri 150-180000 km ale... je to motor co si lubi potocit a teplota v prevodovke dostava zabrat. Radsej skor vymenit spolu s filtrom.
Uz sa mi stalo ze pri skuskach s launch controlom mi napisalo teplota v prevodovke presiahnuta alebo zvysena, easy jazda aby vychladol. Ak sa toto stane radsej menim.
Audi RS6 C7
Audi A8 4H 4.2 Tdi 460k 1200Nm
BMW E92 335i DKG 477 k 684Nm -EX
Toyota Auris Hybrid '13
Audi A4 B8 3.0 TDi 337Hp 747Nm - R.I.P. :(
Audi A4 B7 3.0 Tdi 340HP 750-800Nm - EX

http://www.d-racing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
LOKI
Príspevky: 2150
Registrovaný: 28.11.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg

Re: BMW E92 335i

Piatok, 17. Augusta 2012, 08:47

pekny projekt =D> :thumbup:

btw. na tych audinach si mal ake pruzne zrychlenie 80-120 ? na S4 B5 cca 300 koni som mal 2,9 :wink:
20” T3LR 441HP EX: 24” OIVFL, 16” GLC 250, 13” Touareg 245HP, 03” BMW Z4 192 HP, 05” E90 325i, 05" E91 325xi,10" BMW Z4 23i 205HP, 06" Porsche Carrera 911 4S 3.8L 355HP, 09" BMW X6 35i 306HP, 14" BMW M4 431HP, 09" BMW M3 420HP, 03" BMW E39 525i 192HP pribeh, 05" BMW E61 530D 260HP pribeh,05" BMW E90 330i 258HP pribeh
 
riki18
Autor témy
Príspevky: 90
Registrovaný: 6.10.2009
Auto: Audi RS6 C7
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW E92 335i

Piatok, 17. Augusta 2012, 09:03

Musim najst merania ale B7 ktora mala cistu hmotnost 1,8t bez sofera mala 4,9 0-100. Pruznost bola okolo 3 sek aj B8. Mam pocit ze 3,1s to bolo. B5 bola este lahka, krasne sa dokaze upravit za par € na 500-600k. Aj spotreba v S4 je mala.
Audi RS6 C7
Audi A8 4H 4.2 Tdi 460k 1200Nm
BMW E92 335i DKG 477 k 684Nm -EX
Toyota Auris Hybrid '13
Audi A4 B8 3.0 TDi 337Hp 747Nm - R.I.P. :(
Audi A4 B7 3.0 Tdi 340HP 750-800Nm - EX

http://www.d-racing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
LOKI
Príspevky: 2150
Registrovaný: 28.11.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg

Re: BMW E92 335i

Piatok, 17. Augusta 2012, 11:27

riki18 napísal:
Musim najst merania ale B7 ktora mala cistu hmotnost 1,8t bez sofera mala 4,9 0-100. Pruznost bola okolo 3 sek aj B8. Mam pocit ze 3,1s to bolo. B5 bola este lahka, krasne sa dokaze upravit za par € na 500-600k. Aj spotreba v S4 je mala.


vaha je dost dolezita, moja mala : 1550 kg a spotreba v klude do roboty za 10,5 kombinovane 13-14.

Ako pises, top pomer cena/vykon uz v zaklade s lahkym chipom a vyfukom sa zmestis do 1000e a mas 330 koni. V buducnosti si urobim z S4 projekt s vykonom 450-500 a podla toho co som pozeral do 4000-5000e by malo nato stacit.

inak co sa tyka uprav 335i dobry popis čo treba upravit aby ste mali pozadovany vykon : [url] http://www.procedetuning.com/BMW/n54/pa ... kages.html[/url]
20” T3LR 441HP EX: 24” OIVFL, 16” GLC 250, 13” Touareg 245HP, 03” BMW Z4 192 HP, 05” E90 325i, 05" E91 325xi,10" BMW Z4 23i 205HP, 06" Porsche Carrera 911 4S 3.8L 355HP, 09" BMW X6 35i 306HP, 14" BMW M4 431HP, 09" BMW M3 420HP, 03" BMW E39 525i 192HP pribeh, 05" BMW E61 530D 260HP pribeh,05" BMW E90 330i 258HP pribeh
 
JozefSvob
Príspevky: 820
Registrovaný: 19.11.2010
Auto: E92
Kraj: Bratislavský

Re: BMW E92 335i

Nedeľa, 19. Augusta 2012, 18:27

Zaujimavy projekt,ale ked nepripravis vnutro motora,tak budes smutny, gpower meni 70% dielov v motori ked sa tam dava kompressor.
 
tomasST
Príspevky: 49
Registrovaný: 3.8.2012
Auto: X3 M40d G01 (2020)
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: BMW E92 335i

Streda, 22. Augusta 2012, 17:31

Gratulujem ku krasnemu auticku a z neprajnikov si nic nerob.. Kuzlo je v turbe (teda v tvojom pripade dvoch :thumbup: ). Este tri mesiace do zadu som mal Focus II ST, seria 225 PS, 320 Nm. Po vymene kompletneho serioveho vyfuku od turba do zadu s vacsim priemerom bez katu, sania, riadiacej jednotky a sviecok som sa aj bez IC dostal na krasnych 290 PS a 485 Nm, najazdil takto so seriovou spojkou aj prevodovkou dalsich 50 000 km a nikdy som nemal ziadny problem.. Akurat gumy viac ako 8 000 nevydrzali.. Takze drzim palce a netreba sa toho bat :thumbup: Som uz zvedavy na vysledok!
 
riki18
Autor témy
Príspevky: 90
Registrovaný: 6.10.2009
Auto: Audi RS6 C7
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW E92 335i

Streda, 22. Augusta 2012, 17:42

Dakujem. Keby sa bojim tak to nerobim :) Staci ze moje predosle upravy boli tiez robene na relativne max a vsetko OK. Negativa ma nezaujimaju kedze realita je niekde inde ako si mnohi myslia.
Za 40 rokov si mozem zaspominat co sa vsetko porobilo, keby je to inak tak si len poviem, ach mohol som to skusit ale strach mi nedovolil. :))
Vsetko su to len veci, pokazi sa nieco, da sa aj opravit no nie?
Audi RS6 C7
Audi A8 4H 4.2 Tdi 460k 1200Nm
BMW E92 335i DKG 477 k 684Nm -EX
Toyota Auris Hybrid '13
Audi A4 B8 3.0 TDi 337Hp 747Nm - R.I.P. :(
Audi A4 B7 3.0 Tdi 340HP 750-800Nm - EX

http://www.d-racing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Miro Kovačik
Príspevky: 1265
Registrovaný: 11.5.2010
Auto: červené
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Železná breznica

Re: BMW E92 335i

Štvrtok, 23. Augusta 2012, 11:47

Pekný projekt , len tak dalej :thumbup: :wink:
 
riki18
Autor témy
Príspevky: 90
Registrovaný: 6.10.2009
Auto: Audi RS6 C7
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW E92 335i

Štvrtok, 23. Augusta 2012, 21:07

Maly update hodnot pri standartnej mape.

Obrázok

Uploaded with ImageShack.us
Audi RS6 C7
Audi A8 4H 4.2 Tdi 460k 1200Nm
BMW E92 335i DKG 477 k 684Nm -EX
Toyota Auris Hybrid '13
Audi A4 B8 3.0 TDi 337Hp 747Nm - R.I.P. :(
Audi A4 B7 3.0 Tdi 340HP 750-800Nm - EX

http://www.d-racing.sk
 
riki18
Autor témy
Príspevky: 90
Registrovaný: 6.10.2009
Auto: Audi RS6 C7
Kraj: Trenčiansky

BMW E92 335i

Nedeľa, 21. Októbra 2012, 17:11

Extremne zlepsenie, este som neskoncil... :)


Obrázok

Obrázok
Audi RS6 C7
Audi A8 4H 4.2 Tdi 460k 1200Nm
BMW E92 335i DKG 477 k 684Nm -EX
Toyota Auris Hybrid '13
Audi A4 B8 3.0 TDi 337Hp 747Nm - R.I.P. :(
Audi A4 B7 3.0 Tdi 340HP 750-800Nm - EX

http://www.d-racing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
spawner
Príspevky: 587
Registrovaný: 24.6.2009
Auto: ziga
Kraj: Košický
Bydlisko: kere

Re: BMW E92 335i

Utorok, 6. Novembra 2012, 16:21

brutal !!! preco nespravis pribeh s fotkamy :thumbup:
Nissan GTR
 
riki18
Autor témy
Príspevky: 90
Registrovaný: 6.10.2009
Auto: Audi RS6 C7
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW E92 335i

Nedeľa, 18. Novembra 2012, 20:20

Mensi upgrade :)
Zase auto lepsie dycha :)
Prílohy
291736_278185065618574_1921588250_n.jpg
Audi RS6 C7
Audi A8 4H 4.2 Tdi 460k 1200Nm
BMW E92 335i DKG 477 k 684Nm -EX
Toyota Auris Hybrid '13
Audi A4 B8 3.0 TDi 337Hp 747Nm - R.I.P. :(
Audi A4 B7 3.0 Tdi 340HP 750-800Nm - EX

http://www.d-racing.sk
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných