... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
profor napísal:BlackMW: Ďakujem za linky a promptnú odpoveď, ak budem dačo mať môžem ťa pootravovať? :)
Ako hovorím, je to zvláštne, nakoľko tá nula na prvej fotke presvedcuje na bielo tak neviem či tam tá farba je alebo nie.. no uvidíme až dáme dolu ručičky, snád to pojde
Ale zvláštnosť je že keď som to mal naštartované a potom vypol motor tie ručičky zleteli dolu okamžite a keď som s nimi hýbal, či už pri voľnobežných otáčkach alebo vypnutými tak spadli strašne pomaly. Preto si myslím že pri vypnutí ich procák vráti rýchlejšie.
alfi666 napísal:Na E46-ke strunky niesu... takisto niesu na vacsine novsich budikov aj inych aut ktore som mal rozobrate... predpokladam, ze X5 nebude mat strunky tiez.
Zistis to lahko - ked budes mat rozobrate budiky a pootocis rucickami, tak sa ti nevratia do nulovej polohy
Pokial niesu strunky, treba rucicky otocit spat na nulu - az na doraz motorceka. Nejakou ciernou fixkou si naznac bodku (samozrejme mimo viditelnej zony), kam rucicka smeruje, aby si vedel dat naspat do rovnakej polohy
Rucicku treba krutit a pritom tahat smerom hore- v podstate srobovat - aj ked neni nasrobovana a to proti smeru hodinovych ruciciek - cize smerom k polohe nula.
Nahodit naspat ich treba tiez, zakrucanim proti smeru hodinovych ruciciek, a to tak, nech na doraz ukazuje tam, kde si si spravil bodku
Ak to cele budes robit opatrne, tak neni velmi co posrat... ked su tam tie strunky, tak sa nato radsej vykasli
Nuz, ale ked si menil podsvietenie na VW tak vies ocom to je... a velmi ine to neni ani na E46 - ako hovorim, X5 som nevidel