... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
ViktorDDD napísal:a preco nedavas tak ako sa odporuca?
tvaroh napísal:dakujem tak to radsej nebudem riskovat a dam presne tie ktore tam maju ist a ale napr. letne mam 99Y... to Y ci H to by malo byt jedno nie? pretoze Y je asi do 290 alebo tak nejak....Nechodis nalozeny ale napr ked ides 200 tak su tam troska ine sily posobiace na tu pneu. Pre mna je otazka asi ako keby si sa spytal mam ramena podvozku utiahnut na 50nm vadi ak utiahnem na 25? Nechodim bomby tak by sa to nemalo urvat.
Ja osobne by som to nikdy nedal. Ale ako hovoris vysoka pravdepodobnost ze ich zoderies a nic sa nestane, lebo nechodis zatazeny, alebo nechodis na limit pneu atd. Ciste teoreticky neprejdes cez stk. Popripade poistovna by mohla mat problem s plnenim kedze auto nie je technicky sposobile prevadzky na tych pneu
tvaroh napísal:K aditivam nemam relevantnu skusenost. Nikdy som ich nedaval na pravidelnej baze. Mame vo flotile auta co maju 350-400tkm bez aditiv povldne vstreky turbo atd bez problemu. Ale tankuje sa predtym agip dnes slovnaft. Bmw ma samo na nadrzi no aditives takze ja osobne nedavam, ale nehovorim ze nemoze pomoct.
Co sa tyka pneu zimne maju vzdy nizsiu max rychlost mnohokrat je to do 190 ci 210. Ak mas letne do 290 a kupis pneu len do 200 v tom nevidim vobec problem. Jediny problem moze byt opat stk ci poistovna. Ale vacsinou ked nakupujem pneu tak sa mi podari kupit dokonca lepsi index za rovnaku cenu.
tvaroh napísal:No práveže nie, Single cab je takisto dvojdverová ale má len dve sedadlá a dlhšiu korbu, club cab ako máme my je tiež dvoje dvere ale ma aj lavicu pre dvoch za sedadlami a potom je double cab so štyrmi dverami.Ked mas dvoje dvere to je prave single cab double cab je ked mas dvojitu kabinu a sedenie vzdu a 4 dvere