... všetko o BMW ...
Killo napísal:N54 sa montoval do roku 2010, teraz mame 2018, aku zaruku mas na mysli?. . .
Co sa tyka HPFP a vstrekov, je to mozne uhrat na zaruku, ak auto nejakych 20tkm nebolo v autorizovanom servise (ale dovtedy chodilo, cize mozme povedat ze jedenkrat odvtedy vynechalo prehliadku)? . . .
Killo napísal:Takto. Info som cerpal z US forums, tam mal skoro kazdy bud predlzenu zaruku, alebo som videl pripady ze napr. na prdnutu HPFP vedeli niektori dealeri spravit "zvolavacku" ak auto malo menej ako 8r. a 80 000mil najazdenych... Blizsie detajly a podmienky tam neboli popisane. Iba preto som sa pytal ci nieco podobne moze existovat aj tuna.
EDIT: napr. https://wiki.bentleypublishers.com/display/tech/High+Pressure+Fuel+Pump+for+Turbo+vehicles+-+BMW+335i%2C+335xi;jsessionid=4A3D120FD50EB88A13354FC884381C80
/MPower je ti asi jasne ze volba 335i nie je moc racionalna. A vzhladom na nizsie povedomie o tych motoroch v kombinacii s ich vyssou poruchovostou/servisnou starostlivostou som jednoducho chcel vediet, ci sa to da utiahnut alebo to je vrazda (opat priklad z US - u origo dealera vymena turb s robotou $2500, ked to das spravit inde tak cca polovica).
Killo napísal:vstreky 6x stoja 1200eAhojte,
po tom ako som si nechal ujst kupu 328i s N52 sa pohravam s myslienkou skusit stastie s N54. Viem, ze sa tu o chybach/problemoch popisalo dost, no v ziadnej teme som nenasiel odpovedajuce sumy za komponenty. Pokusim sa to tu nejako zosumarizovat, pripadne ak by ste mali lepsie info, budem velmi vdacny ak hodite svoju skusenost do komentu
- vysokotlakove cerpadlo - 300eur
- vstreky - 1ks som nasiel za cenu 120eur alebo 240eur, ktora plati? Viem ze treba zhanat poslednu generaciu vstrekov, kedze bolo viacero iteracii
- turba - nenasiel som vobec cenove info, ani o tom kolko vydrzia (vraj by mali nieco vydrzat, da sa spolahnut na 180tkm pri "slusnejsom" zaobchadzani?)
- rail - prepokladam ze mozu hnevat rozne cidla tlaku apod, blizsie info nemam
- NOX - to som tu niekde videl ze 500-600eur ?
- vodna pumpa 500eur
- termostat(y) ?
- cievky, sviecky - 1ks cievka 20eur, sviecka 10eur
- DISA - netusim ci ma
- rozvodova retaz, napinak, vodiace listy - ?
tolko mi je zatial zname.
Co sa tyka HPFP a vstrekov, je to mozne uhrat na zaruku, ak auto nejakych 20tkm nebolo v autorizovanom servise (ale dovtedy chodilo, cize mozme povedat ze jedenkrat odvtedy vynechalo prehliadku)?
Plus ked to je priamovstrek, treba tankovat iba 98/100 oktan? Znesie to kratkodobo 95 (aspon nejaky 95 premium - ale je mi jasne ze riziko karbonizacie bude vyssie)?
Vopred dakujem vsetkym za odpovede