Piatok, 13. Júla 2018, 09:45
ja to necakam skor ako 15 rokov po dni, kedy posledny diesel opusti nemecke tovarne.
ved vdaka komu nas registracna dan 2.0 kopla do riti. ficospol to nezmenil koli tomu, ze sa ludia stazovali, ze sa vraky neoplati dovazat, to bolo az po tom ako EK zacala setrenie, ci takato dan nie je v rozpore s EU.
tak aby vyrovnali vypadky tak zaviedli opakovanu dan, lebo ved to majitela srat nebude - ak kupuje nove auto, tak je dan dokonca nizsia cca 20% na drvivu vacsinu aut predavanych u nas, a ked bude kupovat jazdene az tak ho to srat nebude lebo uz tam budu koeficienty.
keby takuto dan zaviedol cely ostblock, tak sa v Nemecku zblaznia po zavedeni prisnych limitov na diesle. ludia by im ojebali o hlavu, keby zrazu 5 rocne premiove auta so zostatkovou hodnotu nad 20 tisic eur mali odkupnu hodnotu polovicnu.
my budeme smetisko europy co sa aut tyka este dlhe dekady.
ved to sa udialo uz davno s autobusmi a nakladnymi autami.
autobusy bez bez. pasov na sedadlach sa predavali za zlomky realnych cien, to iste busy so starymi normami, ktore u nas niekto neriesi.
na cesty mimo Rakuska a Nemecka su tie busy stale "dobre".
o nakladnych autach nehovoriac, do prace chodim po trase kadial vozia strk na velku zeleznicnu stavbu, denne vraj prejde 150 aut nalozenych strkom, ak su dve - tri z tych aut nove, ktore nesmrdia, zvysok 30+ rocne auta, za ktorymi ide cierna smrt.
musela by EU zadotovat masivne srotovne aj v krajinach ostbloku aby sme sa tych pluhavych srotov zbavili.