Nedeľa, 8. Júla 2007, 20:56
podla mna by si mal najlepsi 2.0 6valec s katom, 4-valce budu vylietane, 323i je moc stare, 325e ma objem 2,7, iked ma nizsiu potrebu, viac zaplatis na poistke, a 325i budu tiez znicene, pretoze nikto si to nekupi aby s tym jazdil normale, ked to uz ma 170PS a budu dost drahe. Este by mohol vyhovovat 4-valec, 1.8i M40, tiez ma slusny tah a aj spotrebu, ale musis najst zachovaly kusok, ale to aj 320i.
Ten dvojliter ak sa o neho predchadzajuci majitel dobre staral vydrzi tych 300 - 350 bez generalky, ale chce to starat sa, olej, nastavovat ventily... bezna udrzba, a poriadne taha az od 4000-4500 a od 5000 ma podobny tah ako e36 M3 (vyskusane, len M3 taha od 2000 do 7800).
Ta 1.8i M40 je dost ziva a taha od spodu, spotrebaje tam mozno o 1-1,5 litra lepsia.
Cenu pocitaj tak od 60 000 ak chces zachovaly kusok, este je moznost, ze by si kupil totalny srot za par korun a zvonku doviezol druhu, su tam fakt krasne kusy tak za 1200-1500eur a prevaril cisla,
pozor si daj na koroziu, hlavne v oblasti zadnych tlmicov, a na podlahe pri nohach vpredu, ako aj predne blatniky pri dverach, zadne lemy... je to proste stare auto, a od buranych ruky prec, su s tym len problemy