Streda, 13. Februára 2013, 09:19
Ja to mam spravene tak, ze tie drziaky strmenov mam z 330i (tym padom netreba nic frezovat) a len samotny strmen s doskami su z M3. Piest ma M3 strmen urcite vacsi ako ine strmene. Niekde som cital, ze by sa s tymto mal menit aj master cylinder z M3, inde ze sa to nemusi robit. Ja tam mam povodny, a zatial je to ok.
Ak by si chcel totiz pouzit aj M3 kotuce, tak by si tam musel dat uz aj M3 naboj a potom uz aj M3 ramena ...
Zadok je problematicky ako uz pisal michaltt ..
Ovela jednoduchsie je tam teda dat predne brzdy rovno cele z 330i/330d (priemer je rovnaky a rozdiel je minimalny)
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3