... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
Avenger
Autor témy
Príspevky: 2367
Registrovaný: 22.10.2011
Auto: E46 320i 110kw
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

E46 m3 brzdy na non M E46

Utorok, 5. Februára 2013, 21:14

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=913537

Len tak sa nudim nieze by som sa isiel do tejto prestavby pustat ale tak uz sa tu na to pytalo viacej ludi ,tak si vravim ,ze to sem upnem....

Podla toho co som vycital tak treba zohnat len drziaky trmenov z m3 (nie csl) z nich nasledne dat dole 6-7mm + 2 sroby ktore su ine ako na obycajskej e46, kotuce , dosky a mozme brzdit....teda aspon tak to pise tunak panko len mna napada este .. Ma mpower aj rovnaky priemer piestu???? Ak nie nebude to problem pre posilovac?

Ak sa zapoji niekto co to robil tak moze napisat co treba na zastavbu zadnych brzd a popripade aj nejake foto ak ma :thumbup:
---------------
Aerodynamics are for people who can’t build engines. – Old Enzo
-----------------
Doska na cibulu
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: E46 m3 brzdy na non M E46

Utorok, 12. Februára 2013, 01:03

Na zadok ti treba menit komplet zadok, aj keby si chcel len z 330i.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: E46 m3 brzdy na non M E46

Streda, 13. Februára 2013, 09:19

Ja to mam spravene tak, ze tie drziaky strmenov mam z 330i (tym padom netreba nic frezovat) a len samotny strmen s doskami su z M3. Piest ma M3 strmen urcite vacsi ako ine strmene. Niekde som cital, ze by sa s tymto mal menit aj master cylinder z M3, inde ze sa to nemusi robit. Ja tam mam povodny, a zatial je to ok.
Ak by si chcel totiz pouzit aj M3 kotuce, tak by si tam musel dat uz aj M3 naboj a potom uz aj M3 ramena ...

Zadok je problematicky ako uz pisal michaltt ..

Ovela jednoduchsie je tam teda dat predne brzdy rovno cele z 330i/330d (priemer je rovnaky a rozdiel je minimalny)
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných