... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
tomivec
Autor témy
Príspevky: 20
Registrovaný: 14.2.2009
Auto: bmw E60
Kraj: Košický

Zhavice na bmw5

Nedeľa, 30. Januára 2011, 11:37

Caute mam BMW5 525D r.v. 2006. Chcem sa oyptat ci je nutne vymenit vsetky zhavice, ak je napr iba jeden zly. A tak isto kolko trva cca vymena.. VDaka
 
Užívateľov profilový obrázok
kuto
Príspevky: 86
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: E60 530d
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Stara Lubovna

Re: Zhavice na bmw5

Nedeľa, 30. Januára 2011, 11:49

Ja som vymienal všetky, stali cca 15 eur kus, vymena trva cca 3 hodky, treba dávať dole aj sanie. Mňe už nefungoval ani jeden. 530d,2006
 
Užívateľov profilový obrázok
mareko258
Príspevky: 2363
Registrovaný: 5.4.2009
Auto: BMW E61
Kraj: Banskobystrický

Re: Zhavice na bmw5

Nedeľa, 30. Januára 2011, 12:40

kuto napísal:
Ja som vymienal všetky, stali cca 15 eur kus, vymena trva cca 3 hodky, treba dávať dole aj sanie. Mňe už nefungoval ani jeden. 530d,2006

diagnostika by ti mala ukazat ktory ako funguje a vymenit ten co nema svoj ucinok, ale pri tej cene 15euro za kus vymen vsetky a mas pokoj....
Obrázok
http://www.varialdetail.sk/
 
klepty
Príspevky: 20
Registrovaný: 21.12.2010
Auto: BMW 530d E61
Kraj: Trenčiansky

Re: Zhavice na bmw5

Nedeľa, 30. Januára 2011, 14:32

ahojte, ja mam e61 2004ku a mam taky problem, ze mi zle startuje v mrazoch. motor 3d ide nepravidelne a trasie. zrejme nie na vsetky valce.
zhavice a RJ zhavenia bola udajne nedavno menena (auto mam len kratko) ale diagnostika stale vypisuje "Zhavici svicka 1. valce" Preruseni. a to na vsetkych 6 valcoch. neviete co by to mohlo byt?

diky za napady
 
janik-SE
Príspevky: 79
Registrovaný: 25.1.2010
Auto: E60 525d
Kraj: Trnavský

Re: Zhavice na bmw5

Nedeľa, 30. Januára 2011, 16:23

vytiahny zhavic napoj ho na priamo a uvidis ci zhavi ked nie vies ze je v p... a treba ho vymenit ked ano treba hladat chybu inde
 
dimensionone
Príspevky: 744
Registrovaný: 21.6.2010
Auto: 318d(F31)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Viničné

Re: Zhavice na bmw5

Streda, 2. Februára 2011, 18:50

Určite treba vymeniť všetky žhaviče, keď uvidíš, čo všetko je potrebné demontovať, tak to nestojí za to, aby si to o ďalšie 2-3 mesiace absolvoval znovu. Je to ako pri žiarovkách, keď odíde jedna, je veľká pravdepodobnosť, že odíde za krátky čas aj druhá.
 
Užívateľov profilový obrázok
lionlion
Príspevky: 849
Registrovaný: 24.9.2009
Auto: E90 325d
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: Zhavice na bmw5

Streda, 2. Februára 2011, 19:17

Tento vikend sa chystam aj ja navymenu zhavicou, tiez to zle startuje a ked je tuhy mraz tak az na 8-krat.

Kupil som 6 kusov BOSCH, chcel som BERU ale neboli take vobec v ponuke, v obchode kde nakupujem. Co poviete na BOSCH? Dufam ze nieco vydrzia
 
mandák
Príspevky: 7
Registrovaný: 10.5.2010
Auto: 530 d
Kraj: Trnavský

Re: Zhavice na bmw5

Nedeľa, 13. Februára 2011, 13:33

Čauko! Je to veľká výmena vameniť žhaviče?Čo to všetko obsahuje?Už nechcem navštíviť Baváriu v Lamači.Tam mi povedali,že mi slzí zo sacieho potrubia a hneď mi ponúkli aj výmenu celého sacieho potrubia.Ja si myslím,že bude postačovať vymeniť tesnenia pod sacím potrubím a zároveň by som vymenil aj žhaviče nech mám pokoj.Keď máte skusenosti dajte vedieť.Mám E60 automat 530d r.v.2007.Díky
 
Užívateľov profilový obrázok
lionlion
Príspevky: 849
Registrovaný: 24.9.2009
Auto: E90 325d
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: Zhavice na bmw5

Štvrtok, 17. Februára 2011, 23:03

Nieje to ziadna velka veda. Dohromady tam nieje nic zlozite, akurat uvidis ako sa tym zhavicom bude chciet is vonku, vela ich tu pisalo ze bezproblemov, no ja som 3 kusy utrhol, uz to vyzeralo ze pojde hlava dole, nakoniec som zacaloval za ich odvrtanie.

Tu na fore je v rubrike "navody a manualy" navod na ich vymenu, je to sice na 3er 4-valec ale je to to iste, len o 2 valce menej
 
Užívateľov profilový obrázok
buy-10
Príspevky: 363
Registrovaný: 20.6.2011
Auto: BMW 530xD limo 2006
Kraj: Bratislavský

Re: Zhavice na bmw5

Pondelok, 22. Januára 2024, 09:30

Ahojte vsetci.
Troska ozivim temu. Chcel by som sa spytat, ze ci je potrebne menit pri vymene zhavicou aj rele zhavenia? Mam BMW E60 2006 530xd, a vypisuje mi 5 zhavicou v cudu, vymenil by som uz vsetky, len ci je potrebne menit aj to rele.
A po vymene zhavicou, je potrebne aj nejake kodovanie alebo proste zasah diagnostiky? Dakujem
 + BMW = :twisted:
---------------------------------------------------
WWW.FACEBOOK.COM/FLIPPER221
 
bmwrider
Príspevky: 88
Registrovaný: 4.11.2021
Kraj: Zahraničie

Re: Zhavice na bmw5

Pondelok, 22. Januára 2024, 13:46

Zdar,...relé je doporučováno měnit,ale pokud nevykazuje závadu,osobně bych to nehrotil /pokud by jsi měnil relé,jedině OEM,náhrady nefungují korektně nebo životnost je nízká/ ,žhavičky určitě vyměň všechny,OEM BMW,popř. Beru,nutno vymazat závadu,při montáži hlavně dodržet utahovací moment,může se jít nepatrně níž,např je předepsáno 20Nm-18Nm není na škodu,rozhodně nepřetáhnout a použít na závit keramickou pastu na vstřikovače(měděná pasta NE,CU tvoří s hliníkem dielektrikum a spoj oxiduje,demontovat na mírně zahřátém motoru,montovat zastudena.
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1876
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: Zhavice na bmw5

Pondelok, 22. Januára 2024, 16:51

bmwrider napísal:
CU tvoří s hliníkem dielektrikum a spoj oxiduje
dielektrikum? myslis asi bateriu, keby to bolo dielektrikum tak tam nema co oxidovat.
Osobne tam davam CU pastu a nemal som s tym este problem...
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
bmwrider
Príspevky: 88
Registrovaný: 4.11.2021
Kraj: Zahraničie

Re: Zhavice na bmw5

Pondelok, 22. Januára 2024, 19:49

...blbě jsem to napsal,..galvanickou korozi mezi 2 kovy,a přes styčné plochy závitu a kužele protéká při žhavení nemalý proud,...po pravdě CU pastu jsem dřív vždy používal a nebyl problém,ale výplach mozků je mocný:-D,tak dávám keramiku,která se teď doporučuje,ale jak píšeš,rozdíl jsem nepoznal,...ve starších instrukcích jsou doporučení na CUpastu běžně,tady jde fakt o to,nepřetáhnout Nm a radši o pár nm méně než předpis,...
i když předepsaný moment je u některých spojů vyloženě kontraproduktivní ,např. u kuželového výpustného a kontrolního šroubu mechanických almar je předpis 50Nm vyloženě nesmysl ,který dělá náplně "doživotními",..tam je cca do max 25 až až.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 14 neregistrovaných