Sobota, 16. Júla 2011, 12:37
Má to viac dôvodou, kvalita olej prvorada, zachadzanie z turbom(zohrievanie, dochladzovanie),pravidelne menit olej, filter, aj vzduchový, odvetravanie motora musi byt ok, tak isto nahadzovanie nového turba,žiadne štartovanie na sucho hned,ta sekunda bez olej ho zabije,takže naliat olej,nove tesnenie a tak a v neposledom rade olejové čerpadlo mu byt ok, poznam passaty ktoré mali vyrobnu vadu v hiadelke čo tlači olej do turba, zodrala sa behom niekolkych tisíc km a turbo odfajčilo lebo dobre nemazalo.......takže tak, turbo má síce otáčky,ale ak má dobry olej,tak musí vydržat aj 400 000km(jedno som predal zo 110kw a malo 360 000km samozrejme som oboznamil kamoša,ale dal som mu zaruku a jazdi doteraz)....tie auta napr čo sa dovezu z talianska akože má 160 000km a original ma 400 000km a na oleji ktory nemenia(teraz som to riešil v jednej 110kw z motora išla vazelina) a ty si kupiš auto a myslíš,že jeeeej má 160 000km a zabiješ ho pred hranicami tak asi niekde je chyba...poznám tak 10 pripadov čo doviezli auto z talianska 5 z nich klakol motor a 5 tim turbo......su to možno neuveritelné pribehy,ale kto sa s tým denno denne stretáva tak vie o čom hovorím, a tak isto čo myslíte prečo predavaju niektory mechanici v bmw napr oleje za super cenu??Nie preto že ho nakupia vyhodno,ale preto že ho niekde nedaju tolko kolko ma ist namisto 6 litrov daju 3L a ušetri a môže predat,ale ja sa nečudujem slovak má tam 500€ tak čo ma robit....chce si privirobit.....a to je len slza v potoku čo všetko sa deje,ale o tom ludia nemaju ani paru čo s tým nerobia,ale už dost,nejak som sa rozpisal.....motor na origo jendom oleji dokaže vydržat cca 120 000-150 000km ale potom ho zadreš.....