Štvrtok, 14. Marca 2013, 21:40
Na e36 som tiez daval ATE obycajne plne aj platnicky ATE. Vsetko bolo pekne vycistene, namazane, strmene zrepasovane a pretesnene. Este v case zabehu sa pravy kotuc zvlnil, pricom som s nimi narabal obzvlast opatrne, ale aj tak. Tak som ich zreklamoval, reklamaciu uznali a dostal som nove kotuce.
Uz predtym som si vsimol, ze mi na pravej strane koleso akoby "dupe", prisudzoval som to najprv pneumatike, ale aj ked som ich prehodil, furt to dupalo. Tak som s tymi novymi kotucmi objednal rovno aj novy naboj. Samozrejme, ze ten povodny bol rozsypany, nemal citelnu volu, ale bol jemne vyoseny a preto hadzalo aj kotucom, co sa casom prejavilo jeho zvlnenim. Po vymene toho naboja sa uz tie nove kotuce nevlnili, isli krasne rovno. Tak som rovno objednal naboj aj na lavu stranu...
Ono za zvlnene kotuce nie vzdy moze len kotuc. Castokrat sa stava ako tu uz bolo spomenute, ze servisak poriadne neocisti dosadaciu plochu a kotucom potom hadze. Takisto ked je problem v naboji, tak sa kotuc proste zvlni. Preto niekedy nepomoze ani ich stiahnutie na sustruhu, pretoze aj tak ich nasadite na krivy naboj. Cize ak ich chcete stiahnut, tak jedine bruskou, co to robi priamo na aute ked je kotuc nasadeny na naboji a tym sa prisposobi tomu vyoseniu...
BMW -Bayerische Motoren Wergel
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex
pribehe36 316i Compact '97 -ex
pribeh