inak v sitku na servočerpadle sa nanosí dosť bordelu,ked som menil servočerpadlo,tak som si to všímol,neviem prečo to neriešili nejakým filtrom menitelným ako na benzínových bmw, ja som dokonca spravil preplach riadenia takisto ako si písal, ale ked som vypustil starú kvapalinu ,tak som s novým servoolejop spravil preplach a vypustil ho znovu a dolial znova nový olej.čiže namiesto 1litra oleja som kúpil 2litre.A odporúčam to robiť aspoň raz za 70tis KM hlavne na dieslových BMW,kedže nemajú žiadny menitelný servofilter. Ak ti ide ťažko točiť volantom vymenienie servooleja už nepomôže je navine servočerpadlo,ktoré už netlačí predpísaných 120barov ako má ale menej. A býva ešte problém s dutým šrobom,ktorý je pod číslom 4. je v ňom nejaký nezmyselný spätný ventil,ktorý nemusí po rokoch fungovať 100% ak sa tam dostane špina... . V E36kach a e34kách a všetkých starších bmw tam nebol ten spätný ventil dokonca ani v prvých modeloch e60,ja som rozmýšlal že ho nahradím obyčajnýcm dutým šrobom z e60 alebo z e36,aby servoriadenie netuhlo a išlo lahúčko,lebo závitovo pasujú, je pod číslom 4
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... oil_pipes/. ROBIL to už niekto?