od vymeny vsetkeho aj turba som nabehal max. 50 km, dnes som dal dole hned prvu hadicu z turba co ide do IC, a je v nej olej, nieje ho vela ale je tam. do sania sa este nedostal olej, dal som dole aj poslednu hadicu ktora je pred EGR
preco ho tlaci z turba von? par jazd aj to ako stary dedo, aby som nicomu neublizil, pressure converter je asi funkcny kedze ovladanie geometrie turba funguje, pekne ho prepina. kapucino urcite nebude, voda nejde do oleja, viecko je pekne ciste, a dokonca nepocut ten klepon ked dam dole viecko ako predtym.. musim zas dat dole hadice a IC a zas vsetko premyt od oleja, privodna hadicka do turba je nova, turbo ma zdravy zvuk.
To sfarbenie hadice som nejak nepostrehol, co by to malo znamenat? a ako vlastne vplyva ten simering na cerpadle, ze tlaci naftu do oleja? cize teoreticky to moze pretlacat nasledne aj z turba do sania? Inac olej som najprv nalial lacnejsi na preplach, a to som pretocil ina starterom motor, par takych dlhsich toceni a vylial olej a bol cierny aj ked v oleji nevidim spinu, ale zmenil hned farbu, a tak isto som nalial mobil1 a aj ten je uz cierny. je to naozaj normalne ze hned tak sfarbuje do cierna olej?