Pondelok, 18. Mája 2009, 20:10
Mám jeden zlý zážitok s výmenou predného skla, popíšem, aby ste neurobili tú istú chybu ako ja. Odletel mi kamienok od kamiona do predného skla, auto som dobehol, spísali sme záznam o nehode, telefonicky som udalosť ohlásil jeho poisťovni /Allianz/ a tam mi dali adresu firmy, kde sa mám ohlásiť. Na druhý deň som išiel do firmy /dáke autosklo/ a tam to hneď nafotili a že na druhý deň to môže byť vymenené. Upozornil som ho na dažďový senzor - vraj to nieje problém - robia to bežne. Ani neviem prečo, ale som súhlasil /asi ma ohromil rýchlosťou - neviem/. Na druhý deň si prídem v dohodnutom čase pre auto a auto stále nieje hotové. Usadili ma a vidím na monitore, ako chlapci nešťastne pobehujú okolo auta, striekajú na sklo vodu a senzor dáko nefunguje. Už som začal tušiť problémy. Po dobrej polhodine mi odovzdali auto. Na moju otázku, či funguje senzor mi odpovedali že samozrejme a či to chcem vyskúšať. Tak sme vyskúšali a senzor samozrejme nefungoval - nepozdávalo sa mi to hneď na prvý pohľad, bolo tam strašne veľa vzduchových bublín. Chceli to ešte dáko opravovať, ale keďže som ponáhľal dohodol som sa na druhý deň. Na druhý deň som prišiel pre auto, bublín menej ale senzor ako tak fungoval, keď som vravel že nefunguje ako originál /zotrel aj viac krát za sebou, aj keď na skle nebola ani kvapka/ mi zamestnanec povedal, že ďalšie reklamácie riešiť s vedúcim. Tak čakám na dážď aby som to poriadne otestoval. A ponaučenie? Nikdy si výmenu skla nedávajte robiť amatérom ale do originál servisu. Do firmy, čo vám dá poisťovňa si dajte urobiť len obhliadku škody. BMW neprelepuje senzory ale mení celé sklo aj so senzorom /aspoň tak mi to povedali cez telefón, keď som sa dodatočne informoval na spôsob výmeny a potvrdil to aj kámo čo pracoval v nemecku v BMW/.
BMW 320d