Takze sviecky vymenene, ziadna zmena, len mozno ide trosku hladsie (placebo efekt

).
Mam pocit, akoby sa to stale zhorsovalo, alebo si to len viac vsimam. Po brzdeni motorom (aspon 3 sekundy) a naslednom pridani plynu to sklbne autom prakticky v celom rozsahu otacok do 2000, pri 2300 a 3000. Spravi to ale vzdy len raz, tzn. idem 2500, pustim plyn, motor zbrzdi na 2200, pridam plyn pri 2300 sklbne dalej zrychluje normalne, uz pri 3000 nesklbne. Ked idem zase 3100, zbrzdim motorom na 2900, pri pridani sklbne okolo 3000 a dalej zrychluje normalne. Pri plynulom rozbiehani z miesta sa ziadne sklbanie nekona pri ziadnych otackach, sklbe to len po brzdeni motorom a naslednom pridani v okoli tychto konkretnych otacok. Co je na tom blbe je, ze do zatacok brzdim motorom na 2-ke, v zatacke pridam a celym autom sklbne. To sklbnutie si predstavte ako keby ste zadok nakopli spojkou (to urcite poznate

). Do zimy to musim vyriesit, inak sa s tym nebude dat jazdit na snehu..
Pridavam foto starych sviecok. Udajne by mali mat nabehane okolo 50tis, celkovo ma motor 250tis km. Vsetky sviecky vyzeraju prakticky rovnako, ziadne markantne rozdiely vo vzhlade. Skuste prosim posudit, ci su "zdrave" alebo pracovali s bohatou/ chudobnou zmesou.