To len mne príde tá cena tej OOOO úplne mimo? inak konečne sa hýbu ceny M550d , ešte rok a budeme možno na 35 bez DPH a to už budú zaujímavé ceny :) strašne nastrelenu cenu tomu BMW dalo, už som videl drahšiu M550d ako F10 M5
Naposledy upravil/-a //MPower v Nedeľa, 12. Apríla 2015, 09:32, upravené celkom 1 krát.
No ten biely touring má 50 000km a stojí 50 bez DPH, tak možno o rok take 100 000km kúsky budú už okolo 35 bez DPH, uvidíme ako sa trh vyvinie :) ale cez leto 2014 bolo umenie kúpiť M550d pod 80 a táto je uz za 60 aj s DPH.
Naposledy upravil/-a //MPower v Nedeľa, 12. Apríla 2015, 09:41, upravené celkom 1 krát.
To si počkám schválne (a fakt ma to interesuje) ako na tom budú tie marketingové 550d po 200 a viac tisíc kilometroch so spoľahlivosťou. To zas toho budú plné autorizáky - lebo motor nejde, polovica z 15 turbín je zapečených, prevodovka nejde, eko kožka sa potrhala, pet prístrojovka vytahaná od slnka a pod...
Čo ako nemám rád nové autá tak je proste faktom že tie autá sa robia pre prvého majiteľa, nie pre toho kto to bude mať o desať rokov... Nehovoriac o tom, že človek ktorý si kúpi 550 to auto nedrží doma desať rokov...
Ale jo tiež mi to všetko pripadá ako veľká amorfná bublina
NO neviem kde sa dava do 50d eko kozka ale sak jako poho.
Osobne keby som mal danu sumu penazi tak by som hladal 50d v rozmedzi 40-60tis km kym je este v riadnej zaruke kedze ten motor este nie je otestovany tak nech ta to pri 130tis kusku neprekvapilo.
550dX je cenovo uplne mimo. Ano je pravda, ze ma iny podvozok a trosku inu kasnu, ako ostatne F10, ale , vypytat si za to priplatok 22tis oproti 535dX, co je SKORO to iste auto je uplne ujebane na gebulu.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!" -- P.R.