... všetko o BMW ...

Moderátori: BlackMW, k33p, vilo

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
majdo-dk
Príspevky: 259
Registrovaný: 18.11.2010
Auto: BMW 330cd e46
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolny Kubin/Bratislava

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Utorok, 13. Augusta 2013, 18:13

ONDRO318 napísal:
Nazdar hosi ... no bol to moj prvy zraz ale bol uplne uzasny neskutocne som si to uzil bol som od zaciatku az po spanilu jazdu .. bolo to neskutocne! dufam ze sa s toho stane tradicia :D orok by som siel opat a velmi rad stalo to fakt zato ..kopec zazitkov ... no ja osobne si neviem vynachvalit....narobil som aj nejake foto je to na mojej fb profile nevedel som to inam dat ..dal som toho vacsinu mam aj nejake videa a pod... keby mal niekto zaujem tak viem poslat na mail
https://www.facebook.com/tomas.ondrejka ... ploaded=88
dufam ze to pojde ked nie dajte vedet.....


Nejde mi otvorit link ](*,) ](*,)
BMW e46 330d tour

Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Utorok, 13. Augusta 2013, 18:49

Mne to fakci :wink:
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
locarno
Príspevky: 318
Registrovaný: 18.9.2011
Auto: Non BMW
Kraj: Trnavský

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Utorok, 13. Augusta 2013, 21:02

Nemal som žiadne očakavania, ale myslím si že bolo fajn, organizatorom dakujem za fajn sobotu, uzili sme si to do sytosti :D krasne nove M5 F10 v akcii nevidno na dennom poriadku :D určite podarená akcia, avšak všetko sa dá vylepšit tak hádam nespokojnym ucastnikom nabuduce vyhoviete :D
Piece [-o<
Jano
 
Užívateľov profilový obrázok
M3driver
Príspevky: 2119
Registrovaný: 7.8.2006
Kraj: Bratislavský

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Utorok, 13. Augusta 2013, 21:21

tak Skypco objasnil preco bolo tolko zmatku a malo info takze beriem nazad viacero ALE. dokazem si predstavit co ste museli prezivat rano... :thumbup:
M3 -> Ducati
 
Užívateľov profilový obrázok
Štiky
Príspevky: 644
Registrovaný: 9.12.2008
Auto: ///M-Power
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Podľa nálady...

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Utorok, 13. Augusta 2013, 22:37

Tak nakoniec mi odyšiel štartér v sobotu ráno #-o akože popiči =D> ale tak do najbližšieho závodu bude zas všetko TOP :bmwball:
http://stiky.tumblr.com/
BMW E36 3.2 ///MPower] Wide body-Drift Special!"
///M-Power
 
e1H
Príspevky: 3
Registrovaný: 12.8.2013
Auto: Kosačka na trávu
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Streda, 14. Augusta 2013, 04:53

Ahojte, bol som vonku na zraze ako divák a zároveň spolujazdec a fanúšik BMW, a strávil som tam asi 1-1,5 hodinu. Pôvodne som nechcel reagovať, ale dosť ma prekvapilo že sa nedalo jazdiť na celom okruhu. K organizačným veciam sa vyjadrovať nebudem, už to tu bolo napísané veľa krát, ale rozhodol som sa napísať kvôli posledným príspevkom, kde sa písalo, že pustiť ľudí cez cieľovú rovinku by bolo nebezpečné. Nemyslím si, je to iba o ľuďoch.
Zúčastnil som sa minulý rok svojim autom na celodennom trackday na Slovakiaringu, kde jazdilo cca. 150 áut rozdelených do štyroch skupín. Každý kto chcel jazdiť, sa zaregistroval dopredu cez internet, poslal mailom údaje o aute/výkone/úpravách, a podľa toho boli týždeň pred akciou určené skupiny, a harmonogram jázd. Kto chcel jazdiť, povinne sa musel ráno zúčastniť na školení. Potom sa išlo na jazdy, každá skupina každé dve hodiny mala 25 minút na trati. Medzi tým hodina a pol na oddych, servis, atď. Autá boli od Polski Fiat 126, cez dodávku, bežné cestné autá, M-kové Barováky, AMG-čkové Medvede, až po upravené závodné BMW a Radical SR8 naozaj rôzne. Napriek tomu že autá boli takto rôznorodé, tak na trati nebol žiaden incident.
Áno, samozrejme sem-tam niekto skončil v štrku, dokonca jeden smoliar zrušil aj predok svojho Megane RS, keď sa dostal mimo trať a neubrzdil to pred múrikom, ale každý vedel do čoho ide, a každý tam išiel na vlastné riziko. Pravidlá boli jasné a dopredu definované, a samozrejme každý kto išiel sériovým autom, bol upozornený aj na riziká bŕzd a podobne. Ďalej si treba uvedomiť, že brzdy síce vadnú, ale ono to nie je tak, že v predposlednej zákrute je ešte všetko ok, v prvej zákrute po dlhej cieľovej rovinke (kde sa tie brzdy chvíľku chladia) sa zrazu nedá zabrzdiť. Tiež bolo podmienkou, že na trať mohli iba autá vo vyhovujúcom technickom stave. Nehovorím, aby sa robila pred každou jazdou TK, ale už na neviem akom aute som videl také dotrhané pneu, že tie boli na vyhodenie. O 10 minút neskôr to auto bolo na okruhu, a toto ste si mali odledovať. Resp. na tieto pravidlá mal byť každý dopredu upozornený, lebo aj keď je to pomerne bezpečný okruh, stále ide o život.
Takže ja osobne si myslím, že chýbala komunikácia s účastníkmi hlavne pred samotnou akciou a dopredu jasne definované pravidlá a informácie. Jednoducho aby účastník ktorý príde, už dopredu vedel že kde čo nájde, kedy kde má byť a podobne. Ďalej, ak by sa jazdilo na plnej dĺžke okruhu, tak by bola pre ľudí určite zaujímavá možnosť požičať si transpondre na meranie času, prípadne možnosť prenajať si boxové státie. Zhodou okolností teraz nebolo teplo, ale keby bolo vonku slnečno a 30°C, tak by v padocku nebolo tak príjemne a nikomu by sa tam nechcelo piecť celý deň. Takto sa to ale dalo vydržať.

Toto je všetko, prosím berte to ako pohľad niekoho kto nepatrí do BMW klubu a nejazdí ani na BMW, ale bol sa tam pozrieť a zároveň už na nejakom tom trackday bol, tak vie ako by sa tieto veci mali diať. Dúfam, že technické a organizačné veci ktoré tentokrát (pomenujme to ako nultým ročník) zlyhali, budú budúci rok fungovať bezproblémovo. Rád sa znovu prídem pozrieť. :-)

P.s.: Inak ľudia zo Slovakiaringu vedia porovnať rôzne akcie ktoré u nich boli. Ja by som pozisťoval hlavne od nich, že čo a ako sa oplatí robiť aby to išlo potom ako po masle, oni už s tým majú dostatočné skúsenosti.
 
Užívateľov profilový obrázok
ONDRO318
Príspevky: 69
Registrovaný: 23.11.2011
Auto: 330i e46
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: okolie Banovce nad Bebravou

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Streda, 14. Augusta 2013, 08:55

Tak komu by ten link nesiel tak normalne na fb zadajte moje meno Tomáš Ondrejka (fotka s priatelkou a titulna samozrejme BMW :D )
a maly by ste tam najst album 10.8.2013 a nejak tak by sa to malo volat :D ..a tam su fotky :)
 
Pežot

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Streda, 14. Augusta 2013, 10:07

Ja si myslím, že už sme si všetko povedali.

Totižto veľa ľudí tam šlo s veľkým očakávaním, práve kvôli vyhláseniam, že to bude najlepší zraz a tak.

A môj názor je taký, že do budúcnosti tento zraz stačí premenovať na BMW RACE DAY a bude po starostiach :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
Skypco
Príspevky: 885
Registrovaný: 9.5.2008
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Streda, 14. Augusta 2013, 10:33

e1H napísal:
Ahojte, bol som vonku na zraze ako divák a zároveň spolujazdec a fanúšik BMW, a strávil som tam asi 1-1,5 hodinu. Pôvodne som nechcel reagovať, ale dosť ma prekvapilo že sa nedalo jazdiť na celom okruhu. K organizačným veciam sa vyjadrovať nebudem, už to tu bolo napísané veľa krát, ale rozhodol som sa napísať kvôli posledným príspevkom, kde sa písalo, že pustiť ľudí cez cieľovú rovinku by bolo nebezpečné. Nemyslím si, je to iba o ľuďoch.
Zúčastnil som sa minulý rok svojim autom na celodennom trackday na Slovakiaringu, kde jazdilo cca. 150 áut rozdelených do štyroch skupín. Každý kto chcel jazdiť, sa zaregistroval dopredu cez internet, poslal mailom údaje o aute/výkone/úpravách, a podľa toho boli týždeň pred akciou určené skupiny, a harmonogram jázd. Kto chcel jazdiť, povinne sa musel ráno zúčastniť na školení. Potom sa išlo na jazdy, každá skupina každé dve hodiny mala 25 minút na trati. Medzi tým hodina a pol na oddych, servis, atď. Autá boli od Polski Fiat 126, cez dodávku, bežné cestné autá, M-kové Barováky, AMG-čkové Medvede, až po upravené závodné BMW a Radical SR8 naozaj rôzne. Napriek tomu že autá boli takto rôznorodé, tak na trati nebol žiaden incident.
Áno, samozrejme sem-tam niekto skončil v štrku, dokonca jeden smoliar zrušil aj predok svojho Megane RS, keď sa dostal mimo trať a neubrzdil to pred múrikom, ale každý vedel do čoho ide, a každý tam išiel na vlastné riziko. Pravidlá boli jasné a dopredu definované, a samozrejme každý kto išiel sériovým autom, bol upozornený aj na riziká bŕzd a podobne. Ďalej si treba uvedomiť, že brzdy síce vadnú, ale ono to nie je tak, že v predposlednej zákrute je ešte všetko ok, v prvej zákrute po dlhej cieľovej rovinke (kde sa tie brzdy chvíľku chladia) sa zrazu nedá zabrzdiť. Tiež bolo podmienkou, že na trať mohli iba autá vo vyhovujúcom technickom stave. Nehovorím, aby sa robila pred každou jazdou TK, ale už na neviem akom aute som videl také dotrhané pneu, že tie boli na vyhodenie. O 10 minút neskôr to auto bolo na okruhu, a toto ste si mali odledovať. Resp. na tieto pravidlá mal byť každý dopredu upozornený, lebo aj keď je to pomerne bezpečný okruh, stále ide o život.
Takže ja osobne si myslím, že chýbala komunikácia s účastníkmi hlavne pred samotnou akciou a dopredu jasne definované pravidlá a informácie. Jednoducho aby účastník ktorý príde, už dopredu vedel že kde čo nájde, kedy kde má byť a podobne. Ďalej, ak by sa jazdilo na plnej dĺžke okruhu, tak by bola pre ľudí určite zaujímavá možnosť požičať si transpondre na meranie času, prípadne možnosť prenajať si boxové státie. Zhodou okolností teraz nebolo teplo, ale keby bolo vonku slnečno a 30°C, tak by v padocku nebolo tak príjemne a nikomu by sa tam nechcelo piecť celý deň. Takto sa to ale dalo vydržať.

Toto je všetko, prosím berte to ako pohľad niekoho kto nepatrí do BMW klubu a nejazdí ani na BMW, ale bol sa tam pozrieť a zároveň už na nejakom tom trackday bol, tak vie ako by sa tieto veci mali diať. Dúfam, že technické a organizačné veci ktoré tentokrát (pomenujme to ako nultým ročník) zlyhali, budú budúci rok fungovať bezproblémovo. Rád sa znovu prídem pozrieť. :-)

P.s.: Inak ľudia zo Slovakiaringu vedia porovnať rôzne akcie ktoré u nich boli. Ja by som pozisťoval hlavne od nich, že čo a ako sa oplatí robiť aby to išlo potom ako po masle, oni už s tým majú dostatočné skúsenosti.

Dakujem ze si prispel.., takze v prvom rade porovnavas neporovnatelne a to doslovne.., myslis ze na Trackday pride niekto so zjazdenymi pneumatikami alebo vozidlom v nevyhovujucom tech. stave a je uplne jedno ci je to Fiat alebo Mercedes.., myslis ze ak si niekto zaplati 90€ tak si chce odjazdit 2 kola?! Vidim ze absolutne netusis o com pises na tuto akciu prisli ludia absolutne nepripraveni, lebo to bol zraz na ktorom sa malo bezpecne jazdit.., ty si myslis ze na Trackday si niekto zabudol prilbu a riskne to ze si pozicia na ringu nejaku co mu nebude sediet.., s tym Meganom RS si treskol presne klinec po hlavicke.., totiz on urobil presne tu jazdecku chybu, ktorej sme sa obavali ze urobi velke percento nadsene premotivovanych ucastnikov.., na tom aute nerozbil len predok, bolo to tak poposuvane ze z toho bola totalka a to mal nove auto! Trackday organizuje clovek, ktory s nami organizoval tento zraz, lebo je tiez velkym fanusikom BMW a je to aj ten, ktory musel jedneho neumravnitelneho ucastnika vytiahnut cez okno von z auta.., myslis ze taketo veci sa bezne deju na Trackday, tak si uz uvedom o com pises!.., Ty si myslis ze medzi vrtulovymi autami nie je roznorodost ved uz len podla tried 1-8, ale tu bolo potrebne riesit skor roznorodost v technickom stave ved niektorym jednotlivcom sa to podarilo aj na volnych jazdach rozpalit na 180 km/h a potom mali co robit..., prosim ta to pocasie nejdem ani komentovat my sme boli vobec radi ze sme tuto akciu mohli pre Vas zorganizovat, lebo keby prisla ta smrst o par hodin neskor tak Vas mozeme poslat rovno domov.., co sa tyka boxov tak nebud smiesny ved uz som dostal vytknute ze preco na sprinty na cely den az 20€! Dalej to nebudem komentovat..

P.S.: Clovek, ktoreho som vyssie spominal to naozaj porovnal a zalezi len od Vas ci bude tato akcia aj nadalej pokracovat..
Naposledy upravil/-a Skypco v Streda, 14. Augusta 2013, 13:25, upravené celkom 2 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
mimco
Príspevky: 60
Registrovaný: 12.1.2012
Auto: F01
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: sala

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Streda, 14. Augusta 2013, 13:10

tak dufam ze bude, bola to TOP akcia ,este vecer som siel naspat (myslel som si ze bude afterka) :thumbup:
BMW 525D e60 05 ex
Jaguar XF 4,2 V8 supercharged ex
BMW e93 ex
Audi A5 2.7 TDI ex
Audi A4 2.0 TDI 08 ex
VW Passat 2.0 TDI 4motion 05 ex
Audi A4 2.0 TDI combi 05 ex
 
Fourde
Príspevky: 56
Registrovaný: 11.4.2011
Auto: BMW 330i /SMG
Kraj: Zahraničie

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Streda, 14. Augusta 2013, 14:58

e1H napísal:
Ahojte, bol som vonku na zraze ako divák a zároveň spolujazdec a fanúšik BMW, a strávil som tam asi 1-1,5 hodinu. Pôvodne som nechcel reagovať, ale dosť ma prekvapilo že sa nedalo jazdiť na celom okruhu. K organizačným veciam sa vyjadrovať nebudem, už to tu bolo napísané veľa krát, ale rozhodol som sa napísať kvôli posledným príspevkom, kde sa písalo, že pustiť ľudí cez cieľovú rovinku by bolo nebezpečné. Nemyslím si, je to iba o ľuďoch.
Zúčastnil som sa minulý rok svojim autom na celodennom trackday na Slovakiaringu, kde jazdilo cca. 150 áut rozdelených do štyroch skupín. Každý kto chcel jazdiť, sa zaregistroval dopredu cez internet, poslal mailom údaje o aute/výkone/úpravách, a podľa toho boli týždeň pred akciou určené skupiny, a harmonogram jázd. Kto chcel jazdiť, povinne sa musel ráno zúčastniť na školení. Potom sa išlo na jazdy, každá skupina každé dve hodiny mala 25 minút na trati. Medzi tým hodina a pol na oddych, servis, atď. Autá boli od Polski Fiat 126, cez dodávku, bežné cestné autá, M-kové Barováky, AMG-čkové Medvede, až po upravené závodné BMW a Radical SR8 naozaj rôzne. Napriek tomu že autá boli takto rôznorodé, tak na trati nebol žiaden incident.
Áno, samozrejme sem-tam niekto skončil v štrku, dokonca jeden smoliar zrušil aj predok svojho Megane RS, keď sa dostal mimo trať a neubrzdil to pred múrikom, ale každý vedel do čoho ide, a každý tam išiel na vlastné riziko. Pravidlá boli jasné a dopredu definované, a samozrejme každý kto išiel sériovým autom, bol upozornený aj na riziká bŕzd a podobne. Ďalej si treba uvedomiť, že brzdy síce vadnú, ale ono to nie je tak, že v predposlednej zákrute je ešte všetko ok, v prvej zákrute po dlhej cieľovej rovinke (kde sa tie brzdy chvíľku chladia) sa zrazu nedá zabrzdiť. Tiež bolo podmienkou, že na trať mohli iba autá vo vyhovujúcom technickom stave. Nehovorím, aby sa robila pred každou jazdou TK, ale už na neviem akom aute som videl také dotrhané pneu, že tie boli na vyhodenie. O 10 minút neskôr to auto bolo na okruhu, a toto ste si mali odledovať. Resp. na tieto pravidlá mal byť každý dopredu upozornený, lebo aj keď je to pomerne bezpečný okruh, stále ide o život.
Takže ja osobne si myslím, že chýbala komunikácia s účastníkmi hlavne pred samotnou akciou a dopredu jasne definované pravidlá a informácie. Jednoducho aby účastník ktorý príde, už dopredu vedel že kde čo nájde, kedy kde má byť a podobne. Ďalej, ak by sa jazdilo na plnej dĺžke okruhu, tak by bola pre ľudí určite zaujímavá možnosť požičať si transpondre na meranie času, prípadne možnosť prenajať si boxové státie. Zhodou okolností teraz nebolo teplo, ale keby bolo vonku slnečno a 30°C, tak by v padocku nebolo tak príjemne a nikomu by sa tam nechcelo piecť celý deň. Takto sa to ale dalo vydržať.

Toto je všetko, prosím berte to ako pohľad niekoho kto nepatrí do BMW klubu a nejazdí ani na BMW, ale bol sa tam pozrieť a zároveň už na nejakom tom trackday bol, tak vie ako by sa tieto veci mali diať. Dúfam, že technické a organizačné veci ktoré tentokrát (pomenujme to ako nultým ročník) zlyhali, budú budúci rok fungovať bezproblémovo. Rád sa znovu prídem pozrieť. :-)

P.s.: Inak ľudia zo Slovakiaringu vedia porovnať rôzne akcie ktoré u nich boli. Ja by som pozisťoval hlavne od nich, že čo a ako sa oplatí robiť aby to išlo potom ako po masle, oni už s tým majú dostatočné skúsenosti.


Myslím, že s tým školením to nie je zlý nápad... Ja som napríklad čakal niekoľko minúť naviac, lebo niekto netrafil z trate von. Tiež som sa musel pýtať čo a ako, bol som na ringu po prvý krát, takže aj vyjadrenia čo tu padli, že keď niekto nevie kde je východ a kde sa vybavujú helmy... to neberiem do úvahy, tak malo byť väčšie vstupné, aj tak som tam nechal 80€ so vším všudy. Som si zaplatil aj šprinty a to mi tiež Maďarky nevedeli vysvetliť čo kde a ako a potom keď som si to zistil som tam ani nešiel, však tam dokola behala tá X6stka, tiež som si to predstavoval inak. Som aj rád, že nieBWM kamoši nemali čas, lebo by som im umrel sobotu. Frajerka tam fakt nemala čo a to sa jej autá páčia, ale tiež sme poobede odbehli do preč a došli na spanilku, lebo to tam kapalo...
Ale kritiky už bolo dosť, som rád, že som si dobre zajazdil, keď to mám brať ako to tu niekto nazval Race day, tak 100%...

A čo after, ostal niekto? Ja osobne som sa na to tešil, ale mi to prišlo po 20:00 pridochnuté tak som ťahal... Zameškal som dačo?
 
Užívateľov profilový obrázok
Skypco
Príspevky: 885
Registrovaný: 9.5.2008
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Streda, 14. Augusta 2013, 17:28

Myslim ze to ako zraz nebude moct dalej fungovat ak sa mame venovat jazdcom poriadne pred samotnou jazdou na okruhu tak by sa museli vsetci rano dostavit na zraz nacas a nie postupne prichadzat pocas celeho dna. Tvoju frajerku komentovat nebudem, lebo mojim babam sa pacilo a to som na ne nemal vobec cas.., dnes som volal s Moilom a zhodou okolnosti som sa ho pytal tiez na frajerku ze ci sa nenudila, lebo som ju videl opretu o branu pri slalome a dokonca mi tvrdil ze ona sama chcela ist a ze ju to tam bavilo takze toto si myslim je dost individualne.., aspon sa budes vediet pre buducnost zariadit..

Co sa tyka afterky tak ta prebehla v 33 Clube vedla ringu a veru velmi dobre sme sa zabavali az do piatej rano ani DJa sme nechceli pustit domov :wink:
 
e1H
Príspevky: 3
Registrovaný: 12.8.2013
Auto: Kosačka na trávu
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Streda, 14. Augusta 2013, 19:45

Skypco napísal:
Dakujem ze si prispel.., takze v prvom rade porovnavas neporovnatelne a to doslovne.., myslis ze na Trackday pride niekto so zjazdenymi pneumatikami alebo vozidlom v nevyhovujucom tech. stave a je uplne jedno ci je to Fiat alebo Mercedes.., myslis ze ak si niekto zaplati 90€ tak si chce odjazdit 2 kola?! Vidim ze absolutne netusis o com pises na tuto akciu prisli ludia absolutne nepripraveni, lebo to bol zraz na ktorom sa malo bezpecne jazdit.., ty si myslis ze na Trackday si niekto zabudol prilbu a riskne to ze si pozicia na ringu nejaku co mu nebude sediet.., s tym Meganom RS si treskol presne klinec po hlavicke.., totiz on urobil presne tu jazdecku chybu, ktorej sme sa obavali ze urobi velke percento nadsene premotivovanych ucastnikov.., na tom aute nerozbil len predok, bolo to tak poposuvane ze z toho bola totalka a to mal nove auto! Trackday organizuje clovek, ktory s nami organizoval tento zraz, lebo je tiez velkym fanusikom BMW a je to aj ten, ktory musel jedneho neumravnitelneho ucastnika vytiahnut cez okno von z auta.., myslis ze taketo veci sa bezne deju na Trackday, tak si uz uvedom o com pises!.., Ty si myslis ze medzi vrtulovymi autami nie je roznorodost ved uz len podla tried 1-8, ale tu bolo potrebne riesit skor roznorodost v technickom stave ved niektorym jednotlivcom sa to podarilo aj na volnych jazdach rozpalit na 180 km/h a potom mali co robit..., prosim ta to pocasie nejdem ani komentovat my sme boli vobec radi ze sme tuto akciu mohli pre Vas zorganizovat, lebo keby prisla ta smrst o par hodin neskor tak Vas mozeme poslat rovno domov.., co sa tyka boxov tak nebud smiesny ved uz som dostal vytknute ze preco na sprinty na cely den az 20€! Dalej to nebudem komentovat..

P.S.: Clovek, ktoreho som vyssie spominal to naozaj porovnal a zalezi len od Vas ci bude tato akcia aj nadalej pokracovat..
Mne je úplne jasné, že trackday je trochu iná akcia, ale keď vieš o ktorom trackday hovorím (podľa toho Megane RS), tak vieš aj to, že to bol trackday určený pre verejnosť, tj. mohol sa tam registrovať kto chcel. Inak ak ma pamäť neklame platilo sa nejakých 60 € na deň, a túto sumu platil každý, bez ohľadu na to či išiel na trať iba na 10 minút, alebo si to odjazdil celé. Áno, pre niekoho kto si chce zajazdiť iba pol hodinku to je veľa, ale dá sa spraviť vstupné za jazdu na celý deň zvlášť, s registráciou vopred, a tiež aj zopár voľných termínov kde sa bude môcť záujemca registrovať na pol hodinovú jazdu vopred, za trochu menšiu sumu. To len taký môj návrh nabudúce.
Čo sa týka prilieb, keď som bol na trackday ja, tiež som nemal vlastnú a požičal som si ju na Slovakiringu. Nebol s tým problém. Bolo dopredu povedané, že počet prilieb je obmedzený, kto môže, nech si donesie vlastnú. Aj sa tak stalo. Inak prilba sa dá kúpiť už za nejakých 25 €.
Čo sa týka technického stavu vozidiel, tak na trackday boli samozrejme aj staršie autá, alebo upravené, ktoré tiež nezvládli celodenné jazdenie, ale podľa toho čo som videl, každý sa snažil zodpovedne doniesť auto v čo najlepšom stave. Oproti tomu, tu som videl nové BMW za minimálne 70 tisíc € a to čo mal majiteľ na disku, to by nestálo ani za tú prácu aby to človek nasadil na spálenie gúm. Takže tu mi chýbala trochu zodpovednosť zo strany toho konkrétneho majiteľa (aby som nezovšeobecňoval). Našťastie tá guma to vydržala, ale zbytočne riskoval.
Ešte k tomu Meganu RS. Stalo sa, čo sa stalo. Každý tam išiel s tým, že vedel že sa mu to môže stať, keď pôjde na hrane svojich možností, alebo možností svojho auta, a každý o tom podpísal papier. Bolo nám chalana ľúto, ale organizátor si s tým tiež nelámal hlavu. Chlapci z ringu odstránili vrak a jazdilo sa ďalej. Ty ako organizátor už nie si zodpovedný za to, ak to niekto nezvládne na trati, tvojou úlohou je to, aby to organizačne išlo ako po masle a v padocku nebol bordel. O autá ktoré sú už na okruhu sa starať nemusíš, a traťoví komisár si debilmi tiež poradí. Debil najprv dostane jedno upozornenie, ak nestačí, môže ísť domov. Ak si pravidlá ľudia nabudúce vypočujú priamo od ľudí z ringu, tak verím že každý sa bude správať zodpovednejšie. Chýbala tu teraz nejaká autorita a tým pádom každý si tak trochu robil čo chcel, a ako sme počuli, niekto to aj poriadne prehnal.
Fandím Vám, aby to budúci rok vyšlo ešte lepšie, určite sa prídem pozrieť. :-)

P.s.: Ak nepočítam neplatnosť havarijnej poistky, tak je stále lepšie ak si niekto rozbije auto na okruhu, a nie niekde v bežnej premávke o auto nejakej rodinky, alebo sa nenamotá na strom. Hlavné je, aby každý odišiel po svojich, rovnako ako chlapec s tým Meganom.
 
Užívateľov profilový obrázok
Skypco
Príspevky: 885
Registrovaný: 9.5.2008
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Streda, 14. Augusta 2013, 20:18

Potvrdil si moju predchadzajucu vetu :).., "Myslim ze to ako zraz nebude moct dalej fungovat ak sa mame venovat jazdcom poriadne pred samotnou jazdou na okruhu." Ak to bude brane inak mozu byt brane aj jazdy inak, ale ako ucastnikov zrazu ich pustit po celom okruhu by bolo velke riziko aj so skolenim, lebo skolenie neznamena ze ta naucia aj jazdit vsetky zlozvyky z cesty napriklad podradovanie v zakrute alebo ine pri rychlostiach na okruhu znamenaju okazite hodiny a vyjazd mimo trat.., toto si novacik neuvedomuje.., poznam to ked sme behali s Attackmi po okruhu tak tam bol jeden chalan co jazdi autoslalom a mal aj zakladne skolenie za sebou a vdaka zlozvykom z cesty uz v druhom kole vyletel a dostal k nahrade aj gumy co prebrzdil, lebo vyska spoluucasti bola az 1000€..Ked vidim tie negativne prispevky ohladom absentujuceho informacneho stanku, ktoreho bytie alebo nebytie som ja nevedel ovplyvnit tak si nechcem ani predstavit ako by vyzerala tato tema, keby mala tretina ucastnikov zrazu porozbijane auta..
 
e1H
Príspevky: 3
Registrovaný: 12.8.2013
Auto: Kosačka na trávu
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW ZRAZ - SLOVAKIA RING ...10. Augusta 2013 INFO. str 1

Streda, 14. Augusta 2013, 20:50

Zase nepreháňaj. Ja, aj ďalšie desiatky ľudí boli na trackday na Slovakiaringu v živote prvý krát. Ja jazdím síce iba s kosačkou, ale boli tam o dosť silnejšie autá ako moje, a opakujem, nikto nemal problém, len ten Megane to prehnal, a aj on až niekedy poobede v tretej jazde. Ak je niekto na okruhu prvý krát, tak určite nebude jazdiť na plné gule. Ak áno, jeho vec a jeho riziko. Ak niekto nedokáže udržať svoje auto na tom X metrov širokom páse naozaj kvalitného asfaltu už počas prvého alebo druhého kola, sorry, ale tak mu treba, nech si rozbije auto o zvodidlá. A nech ide rovno odovzdať aj vodičský preukaz, lebo nechcem ho stretnúť v bežnej premávke.
Treba si uvedomiť, že trackday, alebo voľné jazdy nie sú time attack súťažou, a toto treba každému naozaj jasne vysvetliť. Každý má jazdiť podľa svojich schopností! Voľné jazdy na okruhu sú o tom, že môžeš ísť tak, ako by si na bežných cestách jazdiť už nemal a zároveň pri tom nebudeš extrémne ohrozovať svoje okolie.
A samotné školenie tiež nie je o tom, že ti povedia ako máš jazdiť, radiť, atď. (na to je driving academy), ale vysvetlia ti ako to bude organizačne prebiehať, ako sa máš správať ak sa dostaneš mimo trať, čo znamenajú jednotlivé vlajky, resp. ako bezpečne predbiehať, a hlavne to, že máme na seba na trati dávať pozor (našiel sa aj teraz jeden dement ktorý počas predbiehania do nás skoro nabúral - myslel si, že keď nás už o 5 centimetrov predbehol, tak môže bez následkov zmeniť smer jazdy).
Alebo si naozaj myslíš, že by si tretina účastníkov rozbila auto? V tom prípade by to už niečo vypovedalo aj o šoférskych schopnostiach veľkého percenta majiteľov BMW. :roll: Ja ľudí z tunajšieho klubu nepoznám, preto Vás nebudem hodnotiť, ale keď je to čo píšeš pravdou, tak potom naozaj neostáva nič iné, len takúto akciu radšej ani neorganizovať.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných