... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
banner
 
xener
Príspevky: 1297
Registrovaný: 15.5.2016
Auto: F31, A6
Kraj: Bratislavský

Re: BMW5 f10 523i A/T

Pondelok, 21. Mája 2018, 07:23

kadlecik by mal robit reportaze tak o bicykloch. este ze tam nenapisal ze to aj soferuje samo na dialnici.
Imperialblau Brillanteffekt Metallic - A89
banner
 
Užívateľov profilový obrázok
futy
Autor témy
Príspevky: 727
Registrovaný: 1.10.2009
Auto: BMW523i f10
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: BMW5 f10 523i A/T

Piatok, 16. Novembra 2018, 23:34

Nazdar, asi pred dvoma týždňami sa mi 1x stalo že po 2dňoch nejazdenia ako som naštartoval, otáčky nevybehli do zvýšených otáčok a mierne podtrhával motor po 5s všetko ok, kontrolka motora ani nič nesvietilo. Inak všetko bez problému. Bol som aj na diag ale bola čistá. Občas sa to opakuje vždy po viac dňovom státí. Môže byť slabá AGM batéria aj keď nevypisuje idrive problém, lebo volty po 1dňovom státí na 12,5V a baterka má 8rokov. Inak všetko ok aj spotreba.Dnes keď som ráno štartoval tak podtrhnutie bolo minimálne, prešiel som 2km do práce, ale o17tej keď som šiel z práce tak štart bol bez problému, ale len na otáčky znížené a potom padali a keby som nebol pridal takmby zdochol asi. Ďalšie jazdy a štarty už bez problému. Dnes som na noc obesil nabíjať cetekom, ale asi treba zmerať aku pod záťažou. Vstreky, sviečky, cievky kontrola pal.systému aj komplet servis s diag má 12tkm v autorizáku. Môže byť prípadne problém v HPFP to je pôvodné.
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex
 
mexican
Príspevky: 3559
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: BMW5 f10 523i A/T

Piatok, 16. Novembra 2018, 23:47

Keď to porovnávam s príznakmi problémov s HPFP ktoré som mal na F11, tak by to celkom aj sedelo. Aj to, že nehlási chybu diagnostika. Mne to vtedy technik vysvetľoval, že tlak na rampe sa sleduje iba pred naštartovaním a pokiaľ poklesne počas behu motora, tak celá diagnostika má vpiči.
Mne sa vtedy dokonca v jednom prípade stalo, že motor po naštartovaní po pár sekundách úplne zdechol, ale diagnostika nezaznamenala vôbec žiadnu chybu.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
futy
Autor témy
Príspevky: 727
Registrovaný: 1.10.2009
Auto: BMW523i f10
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: BMW5 f10 523i A/T

Sobota, 17. Novembra 2018, 00:34

No veď dnes po štarte po cca5s klesali otáčky, aj by zahasil keby mu nepomôžem. Cez víkend ponabíjam a zbehnem na záťažový test aku aby sa to prípadne vylúčilo, lebo keď sa riešili vstreky tak na HPFP som sa pýtal a vravel že tlak paliva je OK. To bolo v apríli a 12tkm s5. Inak mi to beží hladko, ale možno je to len začiatok konca čerpadla.
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex
 
Užívateľov profilový obrázok
futy
Autor témy
Príspevky: 727
Registrovaný: 1.10.2009
Auto: BMW523i f10
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: BMW5 f10 523i A/T

Sobota, 17. Novembra 2018, 22:10

do rána sa to nabíjalo na CETEKu, zmenu som nepozoroval, štart na brnk ak vždy, zvýšené otáčky zase nič ako keď je zohriaty motor, mierne ho podtrhlo potom cez deň po štartoch OK. Akurát neregistrujem pri odomknutí bzučanie čerpadla v nádrži, ani večer keď auto postálo 6h vonku. Mohol by byť problém aj tu, lebo všetko ide ako má?
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex
 
miki012
Príspevky: 587
Registrovaný: 2.1.2009
Auto: x5
Kraj: Trnavský
Bydlisko: sered

Re: BMW5 f10 523i A/T

Nedeľa, 18. Novembra 2018, 09:09

Ja mam cerpadlo aj vstreky vymenene a robi to len obcas.Hlavne ked je chladnejsie a ako pises len prvy start a trva to tak 3sekundy.Baterku mam este povidnu ma 6rokov ale baterka asi zato nemoze?
 
Užívateľov profilový obrázok
futy
Autor témy
Príspevky: 727
Registrovaný: 1.10.2009
Auto: BMW523i f10
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: BMW5 f10 523i A/T

Pondelok, 19. Novembra 2018, 12:27

tak čerpadlo v nádrží bzučí jak divé, som sa na to zameral. Včera šlo všetko jak má, dokonca pri 2och ° šli aj zvýšené otáčky. Zatiaľ žiadna kontrolka. Nemôže byť problém v snímači teploty motora, prípadne nejaká lambda, ale laicky ak doteraz žiadna kontrolka nesvietila, diag asi nič neukáže, alebo niečo tam bude?
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex
 
mexican
Príspevky: 3559
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: BMW5 f10 523i A/T

Pondelok, 19. Novembra 2018, 13:17

Jednu vec si ešte skús odsledovať, konkrétne stav paliva v nádrži.
Tie problémy s HPFP čo som mal na F11 sa prejavovali hlavne keď bol palivomer v spodnej štvrtine.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
futy
Autor témy
Príspevky: 727
Registrovaný: 1.10.2009
Auto: BMW523i f10
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: BMW5 f10 523i A/T

Sobota, 8. Decembra 2018, 21:45

Auto po oprave, motor beží týždeň bez problému, dal som to do MDZa, aj keď idrive nič nepísal a nakoniec zistili, že to bola špatná cievka na 6om valci. Tie cievky na BMW sú asi zo slamy, mám tam 167tkm a horia ako fakle. TFSi išlo z chalupy pri 150tkm s pôvodnými cievkami a bratove má 160tkm a pôvodné cievky, kde udelali chybu?
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných