... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
visiofuturer napísal:A si si naozaj istý, že to bude iba 400 ???Auto som kúpil za 3.000 , a tých 1.200 je už aj z robotou + tam treba dať ešte 400
janest napísal:318i je folcvágen pumpárov z benzínky, žiaden premiák , a ceny ND sú porovnateľné s ktorýmikoľvek autami. Vo vzťahu k filozofií BMW je to kastrát s plastovým liftingom. Radšej poctivú 325-ku E30-ku so šiestimi hrnčekmi ako fiflenku na štekličkách s podimenzovaným agregátom v podobe 318i. Hold sú autá kde sa kilowaty menia na kone ale v tomto agregáte sa menia iba ak na veveričky. Proste BMW má mať 6 válcov a viac, punktum. Viem o čom hovorím, sám sa plazím cestami na 318-ke.
janest napísal:Porovnateľné s inými? Na 318i stojí sada tlmičov 215€. Skús si to len tak porovnať s cenou tlmičov na nejaký Peugeot z roku 2000 nehovoriac o škodovkách... keď objednáš na e46 2x zadný tlmič za 130€ a potom budeš niekomu meniť zadné tlmiče na inej značke auta 2ks za 35€ tak si povieš že sú tam aj prémiové ceny.318i je folcvágen pumpárov z benzínky, žiaden premiák , a ceny ND sú porovnateľné s ktorýmikoľvek autami. Vo vzťahu k filozofií BMW je to kastrát s plastovým liftingom. Radšej poctivú 325-ku E30-ku so šiestimi hrnčekmi ako fiflenku na štekličkách s podimenzovaným agregátom v podobe 318i. Hold sú autá kde sa kilowaty menia na kone ale v tomto agregáte sa menia iba ak na veveričky. Proste BMW má mať 6 válcov a viac, punktum. Viem o čom hovorím, sám sa plazím cestami na 318-ke.