... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK



 
   
  
  jeden kamarát mal VW Tuareg V10TDI. A raz som zo srandy prehodil, že ako mu jazdí to ľudové vozidlo...Nikdy nebol bohvieaký jazykár a asi ani nevedel, že Volkswagen znamená ľudové vozidlo. Na druhý deň bol Tuareg v bazári
  jeden kamarát mal VW Tuareg V10TDI. A raz som zo srandy prehodil, že ako mu jazdí to ľudové vozidlo...Nikdy nebol bohvieaký jazykár a asi ani nevedel, že Volkswagen znamená ľudové vozidlo. Na druhý deň bol Tuareg v bazári   
   
   Vraj on na ľudovom aute jazdiť nemieni
  Vraj on na ľudovom aute jazdiť nemieni  
voMacK napísal:mne pride podobne napr absurdne, ze taky Phaeton stoji tolko co 7er...akoze dat za vacsi passat od 70 tisic a viac... no mohol by som....

ked si niekto kupuje take drahe auto, tak si zaroven chce kupit aj prestis..a tu VW, ani Kia proste nemaju ...
 - je to coupe, takze tam to prilis nie je vidno, ale porovnaj si z profilu Continental Flying Spur a Phaeton...  VW ako vlastnik Bentley vtedy usudilo ze ta najlepsia a najpremiovejsia karosarska platforma aku maju k dispozicii je prave z Phaetonu, dokonca ani nie z A8 a podla predajov Continentalu to asi nebolo zle rozhodnute. Karoserie pre tieto modely sa vyrabaju v nemecku, az potom su posielane do Crewe v anglicku na kompletizaciu.
  - je to coupe, takze tam to prilis nie je vidno, ale porovnaj si z profilu Continental Flying Spur a Phaeton...  VW ako vlastnik Bentley vtedy usudilo ze ta najlepsia a najpremiovejsia karosarska platforma aku maju k dispozicii je prave z Phaetonu, dokonca ani nie z A8 a podla predajov Continentalu to asi nebolo zle rozhodnute. Karoserie pre tieto modely sa vyrabaju v nemecku, az potom su posielane do Crewe v anglicku na kompletizaciu.
Le Gend napísal:Zamysleli ste sa niekedy, preco Audi patri pod WV a nie WV pod Audi ? Preco Maserati patri pod Fiat a nie Fiat pod Maserati ?
Pretoze spickove a premiove auta nezarobia tolko, ako priemerne auta pre volicov lavice. Korejci sa nesnazia k sebe prebrat tych "zopar" majitelov znackovej vyssej triedy. Oni chcu vyrabat pre vecsinu - pre bezne rodiny, dochodcov aj zacinajucich vodicov. Ti po par rokoch za korejskym volantom budu chciet stupat do vyssej triedy a na nich caka napr. prave ta K9. Staci sa pozriet, kolko byvalych skoda-tuzerov sa dnes vozi v Suberboch len preto, ze boli odchovani na ich znacke.
Pozrite sa, kde boli korejci niekedy a dnes uz vyrazne stupaju na paty vyrobcom s ovela dlhsou historiou.


 .
 . ta maska vyzera ako keby bola s lega
 ta maska vyzera ako keby bola s lega