... všetko o BMW ...
eld napísal:ulozenie aj vacka nova....tam sa vymenilo uz vsetkonemas vydrate ulozenia vacky? straca sa tam tlak oleja a nasledne ti hodi nudzak spojeny s chybou camshaft timing alebo solenoid. je to casty problem N52/4
 neviem ci sa daju dorobit), rocnik by som asi pozeral vyssi (neviem ci 2007-2008 dostali chladic oleja, takze je to lepsie, opat neviem ci sa da retrofitnut). Cenu sa mi za to cabro zda premrstena, zalezi do stavu a servisu. Chapem ze vrcholna motorizacia si drzi cenu, ale za to riziko mi to pride dost (plus rocnik plus minus vybava)...
 neviem ci sa daju dorobit), rocnik by som asi pozeral vyssi (neviem ci 2007-2008 dostali chladic oleja, takze je to lepsie, opat neviem ci sa da retrofitnut). Cenu sa mi za to cabro zda premrstena, zalezi do stavu a servisu. Chapem ze vrcholna motorizacia si drzi cenu, ale za to riziko mi to pride dost (plus rocnik plus minus vybava)... 
											PeqpeK napísal:Jak je to mozne ze si ako odbornik kupil taky črep?ako musim priznat, ze uz vyse 3r som majitelom auta, ktore mi 2,5r nevedel ani Semtex opravit, N54 335i :)) vymenilo sa v tom motore uz asi vsetko
SwimPixo napísal:Tesnenie ventilov je dost Častá vec u n54 a je to vec za 15€.V utorok idem pozrieť toto cabrio.
Majiteľ auto vymenil do Autopointu. Takže idem v utorok pozrieť tam.
Info od povodneho majitela je, ze menil tlmice, komplet brzdy predok a zadok, nieco na motore.
Auto zerie olej cca 1liter na 2000km. Cez turba to vraj nejde. Podozrenie je na tesnenie ventilov.
Je urobena stk nedávno cca 2 mesiace naspäť.
Striekane je predny ľ. a p. blatnik, nárazník.
Strecha má byť v pohode.
Pri nízkych otáčkach auto vraj veľmi je mne rezonuje. Pravdepodobne to vraj ide od nejakej časti na kardane.
Názory? Hlavne na spotrebu oleja...
tvaroh napísal:Kupoval som ho nepojazdne za zlomkovu cenu, s rizikom sa rataloJak je to mozne ze si ako odbornik kupil taky črep?
tvaroh napísal:Tesnenie ventilov je dost Častá vec u n54 a je to vec za 15€.
Vsetci co tu nad tym placu to auto nikdy nemali. Ak kupis auto v dobrom stave tak sa neni co bat. Ale toto neznie ako ideálny stav 🤣
Zameraj sa na tie vibracie kde je ich povod a podla toho sa rozhodnut kedze vies ze budes musiet do toho investovať.
PeqpeK napísal:To sa potom vysvetľuje.Kupoval som ho nepojazdne za zlomkovu cenu, s rizikom sa ratalo

 
											flyte napísal:Som aj ja zvedavy, ake bude naozaj. Toto leto vyzera ze nebude nic moc, zatial vydrzim aj s motorkou
K tesneniu vika ventilov - nie uplne suhlasim.
Mal som kedysi Citroen C5. Chcalo olej cez vika ventilov, ale ze statocne. Zabozrutsky inzinier nakreslil viko spolu s tesnenim ako jeden kus. Tesnenie nalisovane v drazke a samostatne sa to kupit nedalo. Za 2 posrane kusky plastu a gumy som dal 300 eur. Do roka to zacalo chcat znovu...
Ziaden dym spod kapoty, len ubudanie oleja a flaky pod autom.
SwimPixo napísal:No uvidíme aké bude v skutočnosti. Idem tam tento utorok keď uvoľnia obmedzenia... 😁