... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
Creoon napísal:Po 3 metroch som zistil ze to nebude Dobrý napad. Citil som problém. Takze predpokladam ze je problem v gumach
Su zrejme vzorky na gume daleko odseba a neudrzi auto v zákrute. Kukni. Nexen n8000
kolko km si na nich najazdil? Nove pneu totiz zevraj maju na povrchu vrstvu, ktora zo zaciatku smyka a az ked sa mierne zoderu zacnu mat tie spravne vlastnosti. Ak si teda najazdil na nich malo a je ti luto ich davat prec a problem je ozaj v zadnych pneumatikach (no javi sa, ze ano), tak by som na tvojom mieste na nich este chvilu pobehal, skusal ich kus pojazdit a ked ani to nepomoze tak ich hodil do dunaja a kupil nieco kvalitnejsie :) A aspon bude ponaucenie, ze nie na vsetkom lacnejsom sa nakoniec usetri

. Gumy nemaju ani 2 týždne. Tak silikónový nastrek maju gumy všetky koli preprave. Ale tak to co auto robi v zakrute nad 70 to je nenormálne. Uz som si myslel ze som paranoik. A ze si to namyslam. Ale na zimnych mozem ist 100 a v pohode držia. Neviem ako sa ktomu postavi predajca. Co myslíte
Creoon napísal:Takto sa vyjadril predajca. Ma pravdu? Preco by som nemohol mat non rft.
Dobrý den,
Podobné problémy řešíme každý den.
Bohužel na pneumatice není co reklamovat, nemůže si přece pneu vyzkoušet a pak vyměnit, protože jiné jsou lepší.
Jak koupi Continental tak pak je bude chtít vyměnit za Michelin.
Každopádně podle našeho OE katalogu by tam měl mít RFT pneu, N8000 nejsou RFT, takže mají podstatně slabší bočnice než tam mají být, to samožrějmě nenamená, že je pneu vadná, ale zvolený špatný typ pneu bez RFT

Creoon napísal:Este som premyslal ci to nemoze robiť nejaky silent na ramene zadnej napravy alebo iný ze by bol vybitý a koleso by malo vacsou páku na 255 18 ako na 205 16. Teda neviem ci by to mohlo mat na to taký vplyv zeby sa takto extremne chovalo.