Ma niekto skusenosti s BMW 520d f10-N47D20C?+hladam servis
Napísané: Piatok, 1. Februára 2019, 14:44
Ahojte,
Chcel by som vas poprosit o radu. Chystam sa vymenit rozvody- pouzit chcem originalne BMW + chcem hned vtedy vymenit vysokotlakove cerpadlo za nove origo BOSCH /+ olej v automatickej prevodovke si dam cim skvor vymenit v ZF-Nova Bana/. [font=-apple-system, Helvetica Neue, Helvetica, sans-serif]Do ktoreho roku bolo zle vysokotlakove cerpadlo BOSCH?Auto som kupoval ked malo 160000km je to BMW 520d f10 r.v 2012. Momentalne mam nabehanych 185000 km. Treba dat skontrolovat alebo vycistit DPF? Servis este nemam vybraty - preto sa chcem spytat ci nepoznate nejake spolahlive servisi na Slovensku alebo Rakusku? Co sa tyka motora N47D20C tak tu vidim na fore ze je lepsi nez N47D20A ale taktiez bohuzial problemovy. Na internete sice je ze po marci 2011 BMW vylepsilo rozvody v BMW 520d f10 a preto by to malo byt v poriadku- ale po 200000km je uz dost rizikova hranica.[/font]
Chcel by som sa spytat ze co vsetko ste po 200000 km v takom aute už menili ? Je to dost problemovy motor N47D20C alebo pri spravnom servise tych problemov neni až tak vela a viem s nim najazdit dalšich 200000km/ napriklad za 10rokov/? Ma niekto skusenosti s BMW 520d f10 - N47D20C a ma nabehanych vyse 200000-alebo 300000km? V aute nebolo este nic menene akurat EGR / samozrejme olej+ vsetky filtre pravidelne/.
Chcel by som vas poprosit o radu. Chystam sa vymenit rozvody- pouzit chcem originalne BMW + chcem hned vtedy vymenit vysokotlakove cerpadlo za nove origo BOSCH /+ olej v automatickej prevodovke si dam cim skvor vymenit v ZF-Nova Bana/. [font=-apple-system, Helvetica Neue, Helvetica, sans-serif]Do ktoreho roku bolo zle vysokotlakove cerpadlo BOSCH?Auto som kupoval ked malo 160000km je to BMW 520d f10 r.v 2012. Momentalne mam nabehanych 185000 km. Treba dat skontrolovat alebo vycistit DPF? Servis este nemam vybraty - preto sa chcem spytat ci nepoznate nejake spolahlive servisi na Slovensku alebo Rakusku? Co sa tyka motora N47D20C tak tu vidim na fore ze je lepsi nez N47D20A ale taktiez bohuzial problemovy. Na internete sice je ze po marci 2011 BMW vylepsilo rozvody v BMW 520d f10 a preto by to malo byt v poriadku- ale po 200000km je uz dost rizikova hranica.[/font]
Chcel by som sa spytat ze co vsetko ste po 200000 km v takom aute už menili ? Je to dost problemovy motor N47D20C alebo pri spravnom servise tych problemov neni až tak vela a viem s nim najazdit dalšich 200000km/ napriklad za 10rokov/? Ma niekto skusenosti s BMW 520d f10 - N47D20C a ma nabehanych vyse 200000-alebo 300000km? V aute nebolo este nic menene akurat EGR / samozrejme olej+ vsetky filtre pravidelne/.