Strana 1 z 6

Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Streda, 24. Augusta 2016, 11:54
od potmehuth
Caute.

Riesil uz niekto virive klapky na tomto novom type sania pri motoroch N57. NIekde som cital, ze to je uz domyselnejsie prepracovane pri tomto type sania, ako pri predchadzajucom, kde bolo potrebne menit klapky alebo nahradit zaslepkami.

Vdaka za info.

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Streda, 31. Augusta 2016, 16:38
od Diabllo007
Ja sem to resil u 530D F10...diagnostika napsala chybu s klapkami...oteviraly se asi na 60procent...byly zanesene karbonem...stacilo rozebrat vycistit a jedou jako novy...;-)

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Streda, 31. Augusta 2016, 18:56
od chefino
E60 LCI 530xd 173kW mala swirly please?

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Štvrtok, 1. Septembra 2016, 08:01
od voMacK
Hej mala, ale vraj su neni problemove.
Inak motory N57 zvyknu kokocky karbonovat. Ja som daval moj teraz precistit.

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Sobota, 3. Septembra 2016, 18:33
od zollo
nieco konkretnesie k tomu precisteniu (metoda, rozsah,atd)?? dik

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Nedeľa, 4. Septembra 2016, 16:21
od voMacK
Konkretnejsie ti povedat neviem. Dal som to do servisu a vravim reku chlopi kuknite, ci neni motor a sanie su neni zasvinene.
Na druhy den mi volali ze hej, ze to idu cistit a musia nakupit v BMW aj nejake tesnenia nove...

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Pondelok, 5. Septembra 2016, 08:36
od potmehuth
Konkretnejsie.Klasika, rozobrat, vybrat, dobre vycistit, aj wapkou a poskladat a dat spat. Zamerat sa aj na hrdlo "saxofonu", tam je sanie najuzsie a najviac bordelu. Zaslepovat sa to neda, ako na E46/E6x. Ale klapky aj po tych KM vyzeraju velmi dobre. Vycistine vsetky diely som uz nemal sil fotit, tak aspon ciste klapky, pre predstavu, ako vyzeraju v N motoroch. Nejake foto nizsie.

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Pondelok, 5. Septembra 2016, 09:44
od xener
ja furt nerozumiem co za debila vymyslel EGR, davame vzduchove fiiltre aby nam isiel na spalovanie cisty vzduch , a potom tam pridaju sadze z vyhoreneho oleja ktore komplet zaseru cesty kadial ma ist len cerstvy, cisty a schladeny vzduch.

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Štvrtok, 8. Septembra 2016, 18:58
od smith666
Nejako nechápem ako to tam funguje.
To idú výfukové plyny (alebo ich časť) z jednej diery do druhej?
A odtiaľ kam?
Keď sa to môže čistiť wapkou tak to asi nejde do valcov, či......?
Keď by som to čistí mechanicky tak ten bordel musí padať dovnútra. Nevadí to?
Som z toho pohlavný orgán. ](*,)

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Štvrtok, 8. Septembra 2016, 19:32
od xener
egr ti pusta vyfukove plyny do nasavania vzduchu, kde sa s nim zmiesaju a idu do valcov na dalsie spalenie.
samozrejme nie vsetky, lebo to by bol potom uzavrety okruh a uplne perpetum mobile, len cast podla aktualnej prevadzky motora

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Štvrtok, 8. Septembra 2016, 21:27
od smith666
A to čistenie?
neviem si predstaviť ako to vyčistíš bez toho aby sa ten bordel nedostal do sania a tým aj do valcov.

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Štvrtok, 8. Septembra 2016, 23:52
od xener
no to musis vsetko pekne odmontovat z motora, nemyslel si si ze to wepkou striekaju priamo do sania v motore, vsak ? :D

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Piatok, 9. Septembra 2016, 06:32
od bruno75
Tak mi este prosim vysvetlite ako blbcovi, na co je to cele dobre?! Viem, ze EGR sa pouziva uz roky na benzinoch aj chrochtoch (aj na Astre z r. 2003 som to mal - viem to, lebo s tym bol problem...)
Pokial je na motore turbo (a to je dnes skoro vzdy), tak moze mat cerstveho a cisteho vzduchu kolko chce... tak naco tam pchaju spalene vyfukove plyny ?!
Alebo je to preto, aby tam toho kyslika nebolo az privela? A cim novsi motor, tym viac "vypaleneho vzduchu" primiesava (lepsie vysledne NOx) a tym padom viac karbonu v motore?

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Piatok, 9. Septembra 2016, 06:51
od chefino
Ako laik viem len že dvojité spálenie zníži emisie čiastočne. Či to má aj nejaký iný benefit, neviem.

Re: Swilr Flaps - virive klapky N57

Napísané: Piatok, 9. Septembra 2016, 07:32
od Patricius
Rychlejsie sa ohrieva studeny motor, preto je EGR funkcne len do urcitej teploty motora. Cim rychlejsie sa ohreje motor tym lepsie spaluje.